W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Grudziądz

ul. Wybickiego 38

86-300 Grudziądz

tel. (+48 56) 451 11 11 (centrala)
fax: (+48 56) 451 11 32

 

e-mail: ug@grudziadz.ug.gov.pl

 

EPUAP: j6026xurfs

Adresy Elektronicznej Skrzynki podawczej:

j6026xurfs/skrytka

j6026xurfs/SkrytkaESP

 

NIP: 876-23-13-291
REGON: 871118626
TERYT: 0406012

NOWE FORMULARZE PODATKOWE obowiązujące od 1 lipca 2019 r.

Formularze te należy wykorzystywać w przypadku nieruchomości nabytych po 1 czerwca 2019 r. oraz do składania korekt deklaracji za 2019 rok złożonych po 1 lipca 2019 roku. Dokumenty można przesłać drogą elektroniczną wypełniając formularz znajdujący się na elektronicznej platformie usług administracji publicznej (ePUAP). Złożona deklaracja lub informacja musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym albo podpisem zaufanym.

1)Informacja i deklaracja na podatek od nieruchomości:


2)Informacja i deklaracja na podatek rolny:


3)informacja i deklaracja na podatek leśny:

Załączniki

Powiadom znajomego