W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Grudziądz

ul. Wybickiego 38

86-300 Grudziądz

tel. (+48 56) 451 11 11 (centrala)
fax: (+48 56) 451 11 32


e-mail: ug@grudziadz.ug.gov.pl


EPUAP: j6026xurfs

Adresy Elektronicznej Skrzynki podawczej:

j6026xurfs\skrytka

j6026xurfs\SkrytkaESP


NIP: 876-23-13-291
REGON: 871118626
TERYT: 0406012

Wymeldowanie w trybie administracyjnym

Wymagane dokumenty

•    Wniosek w sprawie wymeldowania osoby
•    Załączniki: dokumenty potwierdzające aktualny stan prawny posesji lub lokalu (decyzje, przydziały, wypisy z ksiąg wieczystych, umowy)
•    Dokument stwierdzający, że wnioskodawca jest właścicielem bądź osobą dysponującej tytułem prawnym do posesji lub lokalu (akt notarialny, wyciąg z księgi wieczystej, umowa dzierżawy, najmu)
•    orzeczenia sądowe: o eksmisji, o sposobie korzystania z mieszkania.

Wymagane opłaty

Opłata skarbowa za wydanie decyzji administracyjnej - 10zł
Wpłatę można dokonać w Banku Spółdzielczym w Łasinie z siedzibą w  Urzędzie Gminy Grudziądz, parter. lub na rachunek bankowy Urzędu Gminy Grudziądz Bank Spółdzielczy w Łasinie nr konta: 86950000080008872120000001w tytule podając "Opłata skarbowa"


Termin i tryb realizacji odpowiedzi
Do 30 dni od dnia złożenia wniosku, w sprawach szczególnie skomplikowanych do  90 dni.

Jednostka odpowiedzialna
Urząd Gminy Grudziądz

Pokój nr 9 parter

Tel. 056-45-111-14

Tryb odwoławczy

Stronie przysługuje prawo wniesienia odwołania od decyzji do Wojewody Kujawsko - Pomorskiego za pośrednictwem Wójta Gminy Grudziądz w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.


Podstawa prawna

- ustawa z dnia 24 września 2010r. r. o ewidencji ludności
- rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r.  Kodeks postępowania administracyjnego
- ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej

Uwagi

Organ gminy wydaje na wniosek właściciela lokalu bądź osoby dysponującej tytułem prawnym do lokalu decyzję w sprawie wymeldowania osoby, która opuściła miejsce pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące i nie dopełniła obowiązku wymeldowania się.

Wzór wniosku

Załączniki

Wzór wniosku pdf, 135 kB

Powiadom znajomego