W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Grudziądz

ul. Wybickiego 38

86-300 Grudziądz

tel. (+48 56) 451 11 11 (centrala)
fax: (+48 56) 451 11 32

 

e-mail: ug@grudziadz.ug.gov.pl

 

EPUAP: j6026xurfs

Adresy Elektronicznej Skrzynki podawczej:

j6026xurfs/skrytka

j6026xurfs/SkrytkaESP

 

NIP: 876-23-13-291
REGON: 871118626
TERYT: 0406012

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Szanowni Państwo !


Urząd Gminy Grudziądz działając zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 r. w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651 z dnia 13 października 2005r.), od 1 maja 2008r. udostępnił Elektroniczną Skrzynkę Podawczą zlokalizowaną na platformie ePUAP - Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (www.epuap.gov.pl).

Uwaga!
Do korzystania z usług udostępnionych przez Urząd na portalu ePUAP wymagane jest założenie konta użytkownika, zgodnie z umieszczonymi tam instrukcjami (założenie konta jest bezpłatne), oraz posiadanie ważnego, kwalifikowanego certyfikatu (Kwalifikowanego Podpisu Elektronicznego) w formacie Xades-Bes zgodnie z Ustawą o podpisie elektronicznym z dnia 18 września 2001 r.(Dz. U. Nr 130 poz. 1450 z 15 listopada 2001r.).

Elektroniczna Skrzynka Podawcza Urzędu Gminy Grudziądz dostępna jest na platformie ePUAP.
Adres skrytki: j6026xurfs


Opis metod dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:

  1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza Udostępnionego na platformie ePUAP
  2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu:
    - Poniedziałek, Środa, Czwartek 7:00 - 15:15;
    - Wtorek 7:00 - 16:15;
    - Piątek 7:00 - 13:00
    na następujących nośnikach danych:
    • Pamięć masowa USB (ang. Universal Serial Bus - uniwersalna magistrala szeregowa),
    • Płyta CD, DVD.
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru

Dostarczane dokumenty w formie elektronicznej muszą spełniać następujące wymagania:
  1. Muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes
  2. Akceptowalne formaty dokumentów i załączników:
    • DOC, RTF (Rich Text Format)
    • XLS (arkusz kalkulacyjny)
    • CSV (Comma Separated Values)
    • TXT (plik tekstowy)
    • GIF,BMP,JPG (formaty graficzne)
    • PDF (przenośny format dokumentu)
    • ZIP (format pliku skompresowanego)
  3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekraczać 500MB.
  4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe (wirusy komputerowe itp.) będą automatycznie odrzucone i nie zostaną rozpatrzone.

Powiadom znajomego