W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Grudziądz

ul. Wybickiego 38

86-300 Grudziądz

tel. (+48 56) 451 11 11 (centrala)
fax: (+48 56) 451 11 32

 

e-mail: ug@grudziadz.ug.gov.pl

 

EPUAP: j6026xurfs

Adresy Elektronicznej Skrzynki podawczej:

j6026xurfs/skrytka

j6026xurfs/SkrytkaESP

 

NIP: 876-23-13-291
REGON: 871118626
TERYT: 0406012

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

Grudziądz, dn. 10 marca 2009r.
Wójt Gminy Grudziądz
86-300 Grudziądz
RG-GK 7762/1-3/2009


Z A W I A D O M I E N I E
o wszczęciu postępowania administracyjnego w
sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
   
Na podstawie art. 33 ust. 1 oraz art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008 r., nr 199, poz. 1227) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r., nr 98, poz. 1071 ze zm.)

podaję do publicznej wiadomości

że w dniu 03 marca 2009 roku na wniosek Sławomira i Bogusława Mioduszewskich zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Instalacja gazu płynnego oparta na naziemnych zewnętrznych zbiornikach magazynowych gazu płynnego wraz z przyłączem gazu do budynku produkcyjnego na terenie Odlewni Żeliwa Lisie Kąty, Lisie Kąty 7, gmina Grudziądz”.

    Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej i ustnej do protokołu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej w terminie 21 dni od dnia ogłoszenia, tj. do dnia 8 kwietnia 2009 roku.  Niezbędna dokumentacja sprawy znajduje się do wglądu w Urzędzie Gminy Grudziądz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz.

    Uwagi i wnioski powinny zawierać nazwisko, imię oraz adres wnioskodawcy, przedmiot uwagi oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.     

    Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków oraz wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest Wójt Gminy Grudziądz, natomiast organami właściwymi do wydania opinii i dokonania uzgodnień są: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska oraz Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny.
   

   


Powiadom znajomego