W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Grudziądz

ul. Wybickiego 38

86-300 Grudziądz

tel. (+48 56) 451 11 11 (centrala)
fax: (+48 56) 451 11 32

 

e-mail: ug@grudziadz.ug.gov.pl

 

EPUAP: j6026xurfs

Adresy Elektronicznej Skrzynki podawczej:

j6026xurfs/skrytka

j6026xurfs/SkrytkaESP

 

NIP: 876-23-13-291
REGON: 871118626
TERYT: 0406012

Zapytanie ofertowe

Grudziądz, dnia 05.09.2012 r.
Wójt Gminy
Grudziądz

OSR.271.1.6.2012

Zapytanie ofertowe


I.    ZAMAWIAJĄCY

Gmina Grudziądz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, tel. 56 45 111 11

II.    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia jest:

Budowa Wiaty o powierzchni zabudowy 48 m2 zgodnie z załączonym opisem technicznym i rzutami z projektu. Cena musi zawierać materiał i wykonanie wiaty w terenie.


2. Miejsce montażu: Wałdowo Szlacheckie, gmina Grudziądz, działki nr 140/1.

3. Przed złożeniem oferty możliwe jest przeprowadzenie wizji lokalnej po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym. Dokumentacja techniczna dostępna jest w siedzibie Zamawiającego.

4. Oferta powinna być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy.

5. W przypadku, gdy zamawiający nie będzie w stanie wyłonić najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone zostaną oferty o takiej samej łącznej wartości brutto, oferenci którzy złożyli w/w oferty zostaną wezwani do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Oferenci, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

6. Okres realizacji zamówienia 30 dni od daty podpisania umowy przez oferenta.


III.    OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta powinna być złożona w wersji pisemnej. Oferta musi zawierać łączny koszt zamówienia.

IV.    MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta winna być przesłana za pośrednictwem poczty (tradycyjnej, kurierem) lub dostarczona osobiście na adres: Urząd Gminy Grudziądz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz z dopiskiem „Oferta Wałdowo Szlacheckie”  do dnia 11.09.2012 r. do godziny 15:00
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

V.    OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na wykonanie usługi na podstawie kryterium ceny – cena ofertowa 100 %. Zamawiający za wykonaną usługę dokona płatności przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie dokonywania wyboru żadnej z ofert.

Załączniki

Załączniki

Powiadom znajomego