W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Grudziądz

ul. Wybickiego 38

86-300 Grudziądz

tel. (+48 56) 451 11 11 (centrala)
fax: (+48 56) 451 11 32

 

e-mail: ug@grudziadz.ug.gov.pl

 

EPUAP: j6026xurfs

Adresy Elektronicznej Skrzynki podawczej:

j6026xurfs/skrytka

j6026xurfs/SkrytkaESP

 

NIP: 876-23-13-291
REGON: 871118626
TERYT: 0406012

Obwieszczenie o postępowaiu prowadzonym z udziałem społeczeństwa


Wójt Gminy
Grudziądz                                                                                    Grudziądz, 05.09.2012r.
OŚR.7762.4.9.10.2011
 
 
 
OBWIESZCZENIE
o postępowaniu administracyjnym prowadzonym z udziałem społeczeństwa
w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
 
    Na podstawie art. 33 ust. 1 art. 79 ust. 1, ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008 r., nr 199, poz. 1227)
 
podaję do publicznej wiadomości
 
że w dniu 16 listopada 2011r. na wniosek Pana Tomasza Asensky, zam. w Grudziądzu zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia: „Wydobywanie kopaliny pospolitej ze złoża kruszywa naturalnego „BRANKÓWA I” położonego w miejscowości Brankówka (dz.nr geod.30/1,31/7,31/8,31/9,31/10), Gmina Grudziądz, powiat grudziądzki, województwo kujawsko-pomorskie w ramach, którego przeprowadza się ocenę oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko. Zgodnie z art. 79 ust.1 w/w ustawy postępowanie niniejsze prowadzone jest z udziałem społeczeństwa.
 
   Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej i ustnej do protokołu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej w terminie 21 dni tj. do 4 października 2012 roku.  Niezbędna dokumentacja sprawy znajduje się do wglądu w Urzędzie Gminy Grudziądz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, p.202, w godzinach 7:30-15:00.

   Uwagi i wnioski powinny zawierać nazwisko, imię oraz adres wnioskodawcy, przedmiot uwagi oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczą.  Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków oraz wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest Wójt Gminy Grudziądz, natomiast organami właściwymi do wydania opinii i dokonania uzgodnień są: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Bydgoszczy oraz Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Grudziądzu.
 
 
                                                               Z up. WÓJTA
                                                               mgr inż. Danuta Dulska
                                                                Sekretarz Gminy

Powiadom znajomego