Po nowelizacji ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, wnioski i uwagi do projektów aktów planowania przestrzennego oraz wnioski o sporządzenie lub zmianę aktu planowania przestrzennego należy składać na urzędowym formularzu, określonym poprzez Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego.

Obowiązuje jeden wzór formularza dla wszystkich wnoszonych pism dotyczących procedury sporządzania aktów planowania przestrzennego:

  • wniosków do projektu aktu planowania przestrzennego
  • uwag do projektu aktu planowania przestrzennego
  • wniosków o sporządzenie lub zmianę aktu planowania przestrzennego

Wypełniony formularz należy kierować do Wójta Gminy Grudziądz i może być złożony w formie papierowej lub elektronicznej.

Poniżej znajduje się do pobrania wzór formularza.

Formularz pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (PDF)

Formularz pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (DOCX)

Ministerstwo Rozwoju i Technologii przygotowało przykłady wypełnionego formularza oraz materiały instruktażowe, opisujące zarówno ścieżkę postępowania w zakresie złożenia pisma, jak i objaśnienia do samego formularza, m.in. w zakresie poszczególnych definicji prawnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szczegóły znajdują się tutaj



 



Załączniki:

Formularz pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (PDF)
Formularz pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (DOCX)