W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Grudziądz

ul. Wybickiego 38

86-300 Grudziądz

tel. (+48 56) 451 11 11 (centrala)
fax: (+48 56) 451 11 32

 

e-mail: ug@grudziadz.ug.gov.pl

 

EPUAP: j6026xurfs

Adresy Elektronicznej Skrzynki podawczej:

j6026xurfs/skrytka

j6026xurfs/SkrytkaESP

 

NIP: 876-23-13-291
REGON: 871118626
TERYT: 0406012

Zawiadomienie o postępowaniu administracyjnym prowadzonym z udziałem społeczeństwa w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach


Grudziądz, dn. 22 października 2009r.
 


RG-GK 7762/4-9/2009


 
ZAWIADOMIENIE
o postępowaniu administracyjnym prowadzonym z udziałem społeczeństwa
w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
 


Na podstawie art. 79 ust. 1, art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008 r., nr 199, poz. 1227 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r., nr 98, poz. 1071 ze zm.)
 

podaje do publicznej wiadomości


 
że w dniu 14 maja 2009 roku na wniosek Odlewni Żeliwa „SOLIDUS” Cezary Wojnowski, 86-302 Wałdowo Szlacheckie zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Budowa, rozbudowa i przebudowa Odlewni Żeliwa – Solidus na działkach nr 85/3 i 87/4 we wsi Wałdowo Szlacheckie, gmina Grudziądz”, w ramach którego przeprowadza się ocenę oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko. Postępowanie niniejsze prowadzone jest z udziałem społeczeństwa.
 

                Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej i ustnej do protokołu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej w terminie 21 dni tj. od 22 października 2009 roku do dnia 23 listopada 2009 roku. Niezbędna dokumentacja sprawy znajduje się do wglądu w Urzędzie Gminy Grudziądz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz.
                Uwagi i wnioski powinny zawierać nazwisko, imię oraz adres wnioskodawcy, przedmiot uwagi oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.     
                Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków oraz wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest Wójt Gminy Grudziądz, natomiast organami właściwymi do wydania opinii i dokonania uzgodnień są: Starosta Powiatowy w Grudziądzu oraz Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Grudziądzu.
 
   
 
 
Informację umieszczono:
1.        na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Grudziądz;
2.        na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Grudziądz;
3.        w „Gazecie Pomorskiej”;
4.        w miejscu planowanego przedsięwzięcia;
 

Powiadom znajomego