Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Wójt Gminy Grudziądz 12.04.2010r.
Grudziądz
RG 7762/3-2/2010
ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego
w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1964r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.), art. 73 ust 1 Ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199 poz. 1227), zawiadamia się, że w dniu 12.04.2010 r. zostało wszczęte na wniosek PE-POLSKA Sp. z o.o. sp.k., ul.Grunwaldzka 19/23, 80-236 Gdańsk postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na: Przebudowie dróg powiatowych nr 1380C Grudziądz-Nicwałd (klasa G) oraz nr 1384C Pokrzywno-Słup (Klasa Z) o łącznej długości 3200m.
1. W związku z powyższym informuję, że zainteresowane strony postępowania mogą brać czynny udział w każdym stadium postępowania administracyjnego, zapoznać się z dokumentacją sprawy, uzyskać wyjaśnienia oraz składać uwagi, wnioski i zastrzeżenia dotyczące w/w sprawy w Urzędzie Gminy Grudziądz w godzinach urzędowania 7:15-15:15 pok.104.
2. Zgodnie z art. 35 § 3 oraz art. 36 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1964r. Kodeks postępowania administracyjnego zawiadamiam, że ze względu na skomplikowany charakter sprawy termin jej rozpatrzenia może ulec wydłużeniu do czasu dokonania niniejszych opinii i uzgodnień.