W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Grudziądz

ul. Wybickiego 38

86-300 Grudziądz

tel. (+48 56) 451 11 11 (centrala)
fax: (+48 56) 451 11 32

 

e-mail: ug@grudziadz.ug.gov.pl

 

EPUAP: j6026xurfs

Adresy Elektronicznej Skrzynki podawczej:

j6026xurfs/skrytka

j6026xurfs/SkrytkaESP

 

NIP: 876-23-13-291
REGON: 871118626
TERYT: 0406012

Zawiadomienie Wójta Gminy Grudziądz


Wójt Gminy                                                                                                             


 Grudziądz                                                                                       Grudziądz 18.03.2011r.                                                                                                                                                                                                                                                    
OŚR 7762-4.3-1.2011
                                                                              
 
 
 
 
 
 
ZAWIADOMIENIE
 
o wszczęciu postępowania administracyjnego
w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
 
 
 
                 Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1964r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.), art. 73 ust 1 Ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199 poz. 1227ze zm.), zawiadamia się, że w dniu 11 marca 2011 r. zostało wszczęte na wniosek Państwa Grażyny i Jerzego Sigorskich, ul. Kalinkowa 44, 86-300 Grudziądz postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na: „Zmianie sposobu użytkowania istniejącego obiektu z przeznaczeniem na stację kontroli pojazdów oraz warsztat samochodowy na terenie działek 6/4 i 6/5 w miejscowości Ruda” ,Gmina Grudziądz.
 
 
1.      W związku z powyższym informuję, że zainteresowane strony postępowania mogą brać czynny udział w każdym stadium postępowania administracyjnego, zapoznać się z dokumentacją sprawy, uzyskać wyjaśnienia oraz składać uwagi, wnioski i zastrzeżenia dotyczące w/w sprawy w Urzędzie Gminy Grudziądz w godzinach urzędowania 7:15-15:15 , pok.103.
 
2.      Zgodnie z art. 35 § 3 oraz art. 36 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1964r. Kodeks postępowania administracyjnego zawiadamiam, że ze względu na skomplikowany charakter sprawy termin jej rozpatrzenia może ulec wydłużeniu do czasu dokonania niniejszych opinii i uzgodnień.
 
 
 
 
 
Otrzymują :
 
1.      Grażyna i Jerzy Sigorscy,
2.      Agnieszka Kwiatek,
3.      Dorota Kwiatek,
4.      Barbara Kwiatek,
5.      Barbara Laskowska,
6.      Jolanta i Marcin Jaworscy,
7.      Barbara i Andrzej Grochal,
8.      Powiat Grudziądzki,
9.      Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie,
10.  a/a;
 
 
Informację umieszczono:
na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Grudziądz;na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Grudziądz;w sposób zwyczajowo przyjęty w miejscu planowanego przedsięwzięcia: Ruda
 
 
 
 
 
 

Powiadom znajomego