Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu,
który finansuje działania w zakresie demontażu, zbierania, transportu
oraz unieszkodliwiania lub zabezpieczenia odpadów zawierających azbest -przyznaje dotacje.
Beneficjentem programu będzie Gmina Grudziądz, która wystąpi z wnioskiem na podstawie informacji nadesłanych przez
zainteresowanych mieszkańców, jednostki sektora finansów publicznych,
kościoły i związki wyznaniowe oraz spółdzielnie i wspólnoty
mieszkaniowe, na remont obiektów
użyteczności publicznej, których właścicielem jest jednostka samorządu
terytorialnego, np. placówek oświatowych, ośrodków ochrony zdrowia i
innych obiektów będących własnością gminy.
Wnioski należy składać do Urzędu Gminy
do dnia 11 lipca 2011r.Informacje na temat dofinansowania pod nr telefonu 0564511102 w Urzędzie Gminy Grudziądz w godz. 7:15-15:15 oraz na stronie internetowej WFOŚiGW w Toruniu w zakładce dofinansowanie z
Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
wniosekoświadczenie