W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Grudziądz

ul. Wybickiego 38

86-300 Grudziądz

tel. (+48 56) 451 11 11 (centrala)
fax: (+48 56) 451 11 32

 

e-mail: ug@grudziadz.ug.gov.pl

 

EPUAP: j6026xurfs

Adresy Elektronicznej Skrzynki podawczej:

j6026xurfs/skrytka

j6026xurfs/SkrytkaESP

 

NIP: 876-23-13-291
REGON: 871118626
TERYT: 0406012

Zawiadomienie


Wójt Gminy
Grudziądz                                                                             Grudziądz, 17.08.2011r.
OŚR 7762.4.4.9.2011                                                                                                                    
 
 
 
 
 
ZAWIADOMIENIE
o postępowaniu administracyjnym prowadzonym z udziałem społeczeństwa
w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
 
Na podstawie art. 79 ust. 1, art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008 r., nr 199, poz. 1227) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r., nr 98, poz. 1071 ze zm.)
 
podaję do publicznej wiadomości
 
że w dniu 16 marca 2011r.na wniosek Pana Bogumiła Kotowskiego, Szynych, 86-300 Grudziądz, gmina Grudziądz, powiat grudziądzki, województwo kujawsko- pomorskie zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Budowie warsztatu stolarskiego na działce nr 134/1 – obręb Szynych, położonej w miejscowości Szynych", gmina Grudziądz w ramach, którego przeprowadza się ocenę oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko. Zgodnie z art. 79 ust.1 w/w ustawy postępowanie niniejsze prowadzone jest z udziałem społeczeństwa.
 
                Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej i ustnej do protokołu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej w terminie 21 dni tj. do 7 września 2011 roku.  Niezbędna dokumentacja sprawy znajduje się do wglądu w Urzędzie Gminy Grudziądz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, p.103, w godzinach 7:15-15:15.
                Uwagi i wnioski powinny zawierać nazwisko, imię oraz adres wnioskodawcy, przedmiot uwagi oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.               
                Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków oraz wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest Wójt Gminy Grudziądz, natomiast organami właściwymi do wydania opinii i dokonania uzgodnień są: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Bydgoszczy oraz Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Grudziądzu.
 

Powiadom znajomego