Wójt Gminy
Grudziądz Grudziądz,
17.08.2011r.
OŚR 7762.4.4.9.2011
ZAWIADOMIENIE
o postępowaniu administracyjnym
prowadzonym z udziałem społeczeństwa
w sprawie wydania decyzji o
środowiskowych uwarunkowaniach
Na
podstawie art. 79 ust. 1, art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 roku
o udostępnianiu informacji o środowisku i
jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach
oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008 r., nr 199, poz. 1227) oraz art.
49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego
(Dz.U. z 2000 r., nr 98, poz. 1071 ze zm.)
podaję do publicznej wiadomości
że w
dniu 16 marca 2011r.na wniosek Pana Bogumiła
Kotowskiego, Szynych, 86-300 Grudziądz, gmina Grudziądz, powiat grudziądzki,
województwo kujawsko- pomorskie zostało wszczęte postępowanie
administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla
przedsięwzięcia pn. „Budowie warsztatu stolarskiego na działce nr
134/1 – obręb Szynych, położonej w
miejscowości Szynych", gmina Grudziądz w ramach, którego
przeprowadza się ocenę oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko. Zgodnie z
art. 79 ust.1 w/w ustawy postępowanie niniejsze prowadzone jest z udziałem społeczeństwa.
Uwagi i wnioski mogą być wnoszone
w formie pisemnej i ustnej do protokołu oraz za pomocą środków komunikacji
elektronicznej w terminie 21 dni tj. do
7 września 2011 roku. Niezbędna
dokumentacja sprawy znajduje się do wglądu w Urzędzie Gminy Grudziądz,
ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, p.103, w godzinach 7:15-15:15.
Uwagi i wnioski
powinny zawierać nazwisko, imię oraz adres wnioskodawcy, przedmiot uwagi oraz
oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
Organem właściwym
do rozpatrzenia uwag i wniosków oraz wydania decyzji o środowiskowych
uwarunkowaniach jest Wójt Gminy Grudziądz, natomiast organami właściwymi do
wydania opinii i dokonania uzgodnień są: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska
w Bydgoszczy oraz Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Grudziądzu.