W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Grudziądz

ul. Wybickiego 38

86-300 Grudziądz

tel. (+48 56) 451 11 11 (centrala)
fax: (+48 56) 451 11 32

 

e-mail: ug@grudziadz.ug.gov.pl

 

EPUAP: j6026xurfs

Adresy Elektronicznej Skrzynki podawczej:

j6026xurfs/skrytka

j6026xurfs/SkrytkaESP

 

NIP: 876-23-13-291
REGON: 871118626
TERYT: 0406012

Zawiadomienie


Wójt Gminy   
                                                                          Grudziądz 21.11.2011r.
 Grudziądz
 
OŚR 7762.4.9.2.2011
                                                                            
ZAWIADOMIENIE
 
 
o wszczęciu postępowania administracyjnego
w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
 
 
                 Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1964r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.), art. 73 ust. 1 Ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199 poz. 1227 ze zm.), zawiadamia się, że w dniu 16 listopada 2011 r. zostało wszczęte na wniosek Pana Tomasza Asensky, zam. w Grudziądzu postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na: „Wydobywanie kopaliny pospolitej ze złoża kruszywa naturalnego „BRANKÓWA I” położonego w miejscowości Brankówka (dz.nrgeod.30/1,31/7,31/8,31/9,31/10), Gmina Grudziądz, powiat grudziądzki, województwo kujawsko-pomorskie.
 
1.      W związku z powyższym informuję, że zainteresowane strony postępowania mogą brać czynny udział w każdym stadium postępowania administracyjnego, zapoznać się z dokumentacją sprawy, uzyskać wyjaśnienia oraz składać uwagi, wnioski i zastrzeżenia dotyczące w/w sprawy w Urzędzie Gminy Grudziądz w godzinach urzędowania 7:15-15:15,  pok.103.
 
2.      Zgodnie z art. 35 § 3 oraz art. 36 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1964r. Kodeks postępowania administracyjnego zawiadamiam, że ze względu na skomplikowany charakter sprawy termin jej rozpatrzenia może ulec wydłużeniu do czasu dokonania niniejszych opinii i uzgodnień.
 
 
Otrzymują :
 
1.        Tomasz Asensky,
2.        Hanna Asensky,
3.        Bogumiła i Grzegorz Boś
4.        Danuta i Jan Kocik,
5.        Gmina Grudziądz,
6.        Hanna Kawa,
7.        Grażyna Rogowska,
8.        Jan Kowalski,
9.        Powiat Grudziądzki,
10.     a/a;
 

Powiadom znajomego