W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Grudziądz

ul. Wybickiego 38

86-300 Grudziądz

tel. (+48 56) 451 11 11 (centrala)
fax: (+48 56) 451 11 32

 

e-mail: ug@grudziadz.ug.gov.pl

 

EPUAP: j6026xurfs

Adresy Elektronicznej Skrzynki podawczej:

j6026xurfs/skrytka

j6026xurfs/SkrytkaESP

 

NIP: 876-23-13-291
REGON: 871118626
TERYT: 0406012

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach



Wójt Gminy                                                                               Grudziądz 8.02.2012r.
 Grudziądz
 
OŚR.6220.2.2012  
                                                                              

 
 
 
 
 
 
ZAWIADOMIENIE
 
o wszczęciu postępowania administracyjnego
w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
 
 
 
                 Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1964r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.), art. 73 ust 1 Ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199 poz. 1227ze zm.), zawiadamia się, że w dniu 3 luty 2012r. zostało wszczęte na wniosek Pani Agnieszki Garbacz- Rezmer z Grudziądza postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na: „Budowa budynków mieszkalnych  na działce nr 29 położonej w Pieńkach Królewskich, Gmina Grudziądz ‘’
 
1.      W związku z powyższym informuję, że zainteresowane strony postępowania mogą brać czynny udział w każdym stadium postępowania administracyjnego, zapoznać się z dokumentacją sprawy, uzyskać wyjaśnienia oraz składać uwagi, wnioski i zastrzeżenia dotyczące w/w sprawy w Urzędzie Gminy Grudziądz w godzinach urzędowania 7:15-15:15, pok.103.
 
2.      Zgodnie z art. 35 § 3 oraz art. 36 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1964r. Kodeks postępowania administracyjnego zawiadamiam, że ze względu na skomplikowany charakter sprawy termin jej rozpatrzenia może ulec wydłużeniu do czasu dokonania niniejszych opinii i uzgodnień.
 
 
 
 
                                                                          
                                                                         
 
 
 
Otrzymują :
 
1.Garbacz Agnieszka,
2.Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Włocławku ,
3.Agencja Własności Rolnej Skarbu Państwa,
4.Mariola i Maciej Maciejewscy,
5.Czesława i Andrzej Zalewscy,
6.Cichocki Bogdan,
7.Kawałkowska Justyna,
8.Kawałkowski Maciej,
9.Alicja i Jarosław Szydłowscy,
10.Regina i Tadeusz Błaszczak,
11. Pehmoller Magdalena,
12. Cieślak Barbara,
13. Wiśniewski Tadeusz,
14. Helena i Kazimierz  Puzio,
15. Gmina Grudziądz ,
16.  Marszałek Województwa Kujawsko-Pomorskiego,
17.  a/a;
 

Powiadom znajomego