Obwieszczenie o postępowaniu administracyjnym prowadzonym z udziałem społeczeństwa
Wójt Gminy
Grudziądz Grudziądz, 23.11.2012r.
OŚR.6220.8.2012
o postępowaniu administracyjnym prowadzonym z udziałem społeczeństwa
w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej i ustnej do protokołu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej w terminie 21 dni tj. do 27 grudnia 2012 roku. Niezbędna dokumentacja sprawy znajduje się do wglądu w Urzędzie Gminy Grudziądz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, p.202, w godzinach 7:30-15:00.
Uwagi i wnioski powinny zawierać nazwisko, imię oraz adres wnioskodawcy, przedmiot uwagi oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków oraz wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest Wójt Gminy Grudziądz, natomiast organami właściwymi do wydania opinii i dokonania uzgodnień są: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Bydgoszczy oraz Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Grudziądzu.
/-/ mgr inż. Danuta Dulska
Sekretarz Gminy