W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Grudziądz

ul. Wybickiego 38

86-300 Grudziądz

tel. (+48 56) 451 11 11 (centrala)
fax: (+48 56) 451 11 32

 

e-mail: ug@grudziadz.ug.gov.pl

 

EPUAP: j6026xurfs

Adresy Elektronicznej Skrzynki podawczej:

j6026xurfs/skrytka

j6026xurfs/SkrytkaESP

 

NIP: 876-23-13-291
REGON: 871118626
TERYT: 0406012

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach


Wójt Gminy
Grudziądz
OŚR 6220.1.2013                                                                                                                                                                                 Grudziądz, dn. 03.01.2013r.
 
 
ZAWIADOMIENIE
 
o wszczęciu postępowania administracyjnego
w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
 
 
     Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1964r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.), art. 73 ust 1 Ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199 poz. 1227ze zm.), zawiadamia się, że w dniu 28 grudnia 2012r. zostało wszczęte na wniosek firmy EN-consulting Katarzyna Kobylacka - Sikora, Mały Rudnik 81, 86-300 Grudziądz postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na:

„Budowie instalacji fotowoltaicznej Szynych o mocy 1,4 MW” zlokalizowanego na nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów : działka nr 174/2 obręb Szynych, Gmina Grudziądz, województwo kujawsko-pomorskie.

1. W związku z powyższym informuję, że zainteresowane strony postępowania mogą brać czynny udział w każdym stadium postępowania administracyjnego, zapoznać się z dokumentacją sprawy, uzyskać wyjaśnienia oraz składać uwagi, wnioski i zastrzeżenia dotyczące w/w sprawy w Urzędzie Gminy Grudziądz w godzinach urzędowania 7: 15-15: 15, pok.202.
 
2. Zgodnie z art. 35 § 3 oraz art. 36 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1964r. Kodeks postępowania administracyjnego zawiadamiam, że ze względu na skomplikowany charakter sprawy termin jej rozpatrzenia może ulec wydłużeniu do czasu dokonania niniejszych opinii i uzgodnień.
 
                                               Wójt                                                                                                                           / -/ mgr inż. Jan Tesmer

Otrzymują :
1. EN-consulting Katarzyna Kobylacka - Sikora,
2. Parafia Katolicka P.W. Św. Mikołaja,
3. a/a;
 
Do wiadomości:
1. Sołtys wsi Szynych (z prośbą o umieszczenie na tablicy informacyjnej),
 

 
 

Powiadom znajomego