W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Grudziądz

ul. Wybickiego 38

86-300 Grudziądz

tel. (+48 56) 451 11 11 (centrala)
fax: (+48 56) 451 11 32

 

e-mail: ug@grudziadz.ug.gov.pl

 

EPUAP: j6026xurfs

Adresy Elektronicznej Skrzynki podawczej:

j6026xurfs/skrytka

j6026xurfs/SkrytkaESP

 

NIP: 876-23-13-291
REGON: 871118626
TERYT: 0406012

ZAWIADOMIENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach


Wójt Gminy                                                                                                       
 Grudziądz
 
OŚR.6220.4.2013                                                                        Grudziądz 08.02.2013r.
                                                                              
 
 
 
ZAWIADOMIENIE
 
o wszczęciu postępowania administracyjnego
w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
 
 
 
    Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1964r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.), art. 73 ust 1 Ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199 poz. 1227ze zm.), zawiadamia się, że w dniu 1 lutego 2013r. zostało wszczęte na wniosek Pawła Załęskiego, zam. w Małym Rudniku, gm. Grudziądz postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na:
 
„Budowie warsztatu mechaniki pojazdowej położonego
w miejscowości Ruda, gmina Grudziądz działka nr 96/4”
 
 
1.W związku z powyższym informuję, że zainteresowane strony postępowania mogą brać czynny udział w każdym stadium postępowania administracyjnego, zapoznać się z dokumentacją sprawy, uzyskać wyjaśnienia oraz składać uwagi, wnioski i zastrzeżenia dotyczące w/w sprawy w Urzędzie Gminy Grudziądz w godzinach urzędowania 7: 15-15: 15, pok.202.
 
2. Zgodnie z art. 35 § 3 oraz art. 36 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1964r. Kodeks postępowania administracyjnego zawiadamiam, że ze względu na skomplikowany charakter sprawy termin jej rozpatrzenia może ulec wydłużeniu do czasu dokonania niniejszych opinii i uzgodnień.
 
                                                                                                    z up. WÓJTA
                                                                                                                        /-/ mgr inż. Danuta Dulska

 
Otrzymują :
 
1.Paweł Załęski,
2.Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie,
3.Witold Bartczak,
4.Leszek Załęski,
5.Zofia i Władysław Załęscy,
6.a/a;
 
Do wiadomości:
 
1.Sołtys sołectwa Ruda (z prośbą o umieszczenie na tablicy informacyjnej w miejscu planowanego przedsięwzięcia),
 

 
 
 
 
 

Powiadom znajomego