Wójt Gminy
Grudziądz
OŚR.6220.6.2015 Grudziądz 24.08.2015r.
Zawiadomienie
o wszczęciu
postępowania administracyjnego
w sprawie
dotyczącej wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Zgodnie z
art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1964r. Kodeks
postępowania administracyjnego (Dz.
U. z 2013 roku poz.267 ze zm.) i art. 73 ust 1 Ustawy z dnia 3 października 2008r.
o udostępnianiu informacji o
środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o
ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.
U. z 2013 roku poz. 1235 ze zm.) zawiadamia się, że w dniu 18 sierpnia 2015r. na wniosek Pana Marka Bukowskiego
„Infrastruktura” Projektowanie i Nadzór z Michala, będącego pełnomocnikiem
Gminy Grudziądz zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie
wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na planowaną realizację
przedsięwzięcia polegającego na:
„ Przebudowie drogi gminnej
Ruda - Sztynwag nr 40157C wraz z jej odwodnieniem”.
W związku z powyższym informuję, że z
dokumentacją sprawy zainteresowane strony postępowania mogą się zapoznać,
uzyskać wyjaśnienia oraz składać uwagi, wnioski oraz zastrzeżenia w Urzędzie
Gminy Grudziądz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, w godzinach urzędowania,
od poniedziałku do piątku, w pok. 202 lub 209.
Z up. Wójta
/-/Magdalena Możdżyńska
Kierownik ref. Ochrony
Środowiska i Rolnictwa