W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Grudziądz

ul. Wybickiego 38

86-300 Grudziądz

tel. (+48 56) 451 11 11 (centrala)
fax: (+48 56) 451 11 32

 

e-mail: ug@grudziadz.ug.gov.pl

 

EPUAP: j6026xurfs

Adresy Elektronicznej Skrzynki podawczej:

j6026xurfs/skrytka

j6026xurfs/SkrytkaESP

 

NIP: 876-23-13-291
REGON: 871118626
TERYT: 0406012

Informacja dot. wystąpienia suszy na terenie gminy Grudziądz

Wójt Gminy Grudziądz informuje, iż w związku z ukazaniem się kolejnych raportów sporządzanych przez Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa w Puławach suszą na terenie Gminy Grudziądz zostały objęte następujące uprawy:

1. kategoria I gleb – ziemniaki, chmiel, tytoń, warzywa gruntowe, krzewy owocowe, rośliny strączkowe,
2. kategoria II gleb – kukurydza na kiszonkę, ziemniaki, krzewy owocowe, rośliny strączkowe,
3. kategoria III gleb – ziemniaki, krzewy owocowe.

Wnioski dot. szacowania szkód dostępne są na stronie internetowej Urzędu Gminy (www.bip.grudziadz.lo.pl) oraz w Urzędzie Gminy Grudziądz pokój 209 w godzinach pracy Urzędu tj. poniedziałek, środa, czwartek 700-1515, wtorek 700-1615, piątek 700-1300. Do wniosku należy załączyć kserokopię wniosku o przyznanie płatności obszarowych na bieżący rok (pieczątka za zgodność z oryginałem z ARiMR) oraz kserokopię umowy gruntów dzierżawionych.
Wnioski należy składać w Urzędzie Gminy Grudziądz do dnia 21 września 2015r., jednak nie później niż do czasu zbioru plonu głównego danej uprawy lub jej likwidacji.
Informacje telefoniczne udzielane są pod numerem telefonu – 056-45-11-102.

Wniosek o oszacowanie szkód

Załączniki

Powiadom znajomego