W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Grudziądz

ul. Wybickiego 38

86-300 Grudziądz

tel. (+48 56) 451 11 11 (centrala)
fax: (+48 56) 451 11 32

 

e-mail: ug@grudziadz.ug.gov.pl

 

EPUAP: j6026xurfs

Adresy Elektronicznej Skrzynki podawczej:

j6026xurfs/skrytka

j6026xurfs/SkrytkaESP

 

NIP: 876-23-13-291
REGON: 871118626
TERYT: 0406012

Terminy składania wniosków

Terminy składania wniosków:

  • dopisanie do spisu – do 1 września 2015r.
  • sporządzenie aktu pełnomocnictwa – do 28 sierpnia 2015r.
  • zamiar głosowania korespondencyjnego – do 24 sierpnia 2015r.
  • wydanie zaświadczenie o prawie do głosowania – do 4 września 2015r.

Szczegółowe informacje udzielane będą w:
Urzędzie Gminy Grudziądz, ul. Wybickiego 38 86-300 Grudziądz, I piętro, pokój Nr 111
w godzinach pracy urzędu:

Poniedziałek, środa, czwartek: 7:00-15:15
Wtorek: 7:00-16:15
Piątek: 7:00-13:00

lub telefonicznie: nr tel. 56 45 111 14, nr fax–u 56 45 111 32, bądź drogą elektroniczną: adres email ewidencja@grudziadz.ug.gov.pl

Powiadom znajomego