W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Grudziądz

ul. Wybickiego 38

86-300 Grudziądz

tel. (+48 56) 451 11 11 (centrala)
fax: (+48 56) 451 11 32

 

e-mail: ug@grudziadz.ug.gov.pl

 

EPUAP: j6026xurfs

Adresy Elektronicznej Skrzynki podawczej:

j6026xurfs/skrytka

j6026xurfs/SkrytkaESP

 

NIP: 876-23-13-291
REGON: 871118626
TERYT: 0406012

XLIV Sesja Rady Gminy Grudziądz

W dniu 25 listopada 2021 roku o godz. 10:00 w sali Nr 213 budynku Urzędu Gminy Grudziądz  przy ul. Wybickiego odbędzie się XLIV Sesja Rady Gminy Grudziądz

Proponowany porządek obrad:

1. Otwarcie sesji:
a) stwierdzenie quorum.
2. Przyjęcie protokołu  XLIII Sesji Rady Gminy Grudziądz.
3. Sprawozdanie Wójta Gminy Grudziądz.
4. Informacja dotycząca  wprowadzenia na obszarze Województwa Kujawsko – Pomorskiego ograniczeń i zakazów wynikających z uchwały antysmogowej. 
5. Informacja dotycząca działalności świetlic w latach 2019 – 2020. 
6. Informacja z działalności Gminnego Ośrodka Kultury za 2020 rok. 
7. Podjęcie uchwał w sprawie:
1) zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu na 2021 rok;
2) zmieniająca Wieloletnią Prognozę Finansową na lata 2021 – 2036;
3) określenia wysokości stawek podatku od  nieruchomości;
4) określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych; 
5) obniżenia średniej ceny skupu żyta przyjmowanej jako podstawa obliczania podatku rolnego na rok podatkowy 2022 na obszarze Gminy Grudziądz; 
6) określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz warunków i trybu jej składania za pomocą środków komunikacji elektronicznej przez właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Grudziądz;
7) określenia zasad zbycia, oddania w dzierżawę, najem użytkowanie oraz użyczenie aktywów trwałych Zakładu Opieki Zdrowotnej Gminy Grudziądz;  
8) określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości, którzy nie są obowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz gminy oraz górnej stawki opłaty ponoszonej przez właścicieli nieruchomości za usługi w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy Grudziądz;
9) wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki takiej opłaty oraz stawki za pojemnik o określonej pojemności;
10) ustalenia terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
11) szczegółowego sposób i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, w szczególności częstotliwość odbierania odpadów komunalnych od właściciela nieruchomości i sposób świadczenia usług przez punkty selektywnego zbierania odpadów komunalnych;
12) nadania nazw ulic w miejscowości Mały Rudnik;
13) miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w sąsiedztwie drogi gminnej nr 040276C w miejscowości Świerkocin, gmina Grudziądz;
14)  „Programu współpracy Gminy Grudziądz z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2022”;
15)  uznania wniosku za niezasługujący na uwzględnienie.
8. Sprawy bieżące.
9. Zakończenie. 
 

Powiadom znajomego