W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Grudziądz

ul. Wybickiego 38

86-300 Grudziądz

tel. (+48 56) 451 11 11 (centrala)
fax: (+48 56) 451 11 32

 

e-mail: ug@grudziadz.ug.gov.pl

 

EPUAP: j6026xurfs

Adresy Elektronicznej Skrzynki podawczej:

j6026xurfs/skrytka

j6026xurfs/SkrytkaESP

 

NIP: 876-23-13-291
REGON: 871118626
TERYT: 0406012

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na dostawę materiałów papierniczych i artykułów biurowych w jednostkach organizacyjnych podległych Gminie Grudziądz w 2005r.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Wójt Gminy Grudziądz
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia ---
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
PH ALWA spółka Jawna ul.Grunwaldzka 9 82-500 Kwydzyn

Wójt Gminy Grudziądz

ogłasza

pisemny przetarg nieograniczony na dostawę materiałów papierniczych i artykułów biurowych w jednostkach organizacyjnych podległych Gminie Grudziądz w 2005r.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia zainteresowani dostawcy mogą odebrać w Urzędzie Gminy Grudziądz przy ulicy Wybickiego 38 pokój 114 w terminie od 5 stycznia 2005r.

Termin składania ofert może nastąpić do dnia 21.01.2005r. godz. 12.00 w pokoju 114 UG G-dz

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.01.2005r. o godz. 12.00 w pokoju 214 Urzędu Gminy Grudziądz

W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy:

1. spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

2. spełniają warunki określone w art. 22 ustawy o zamówieniach publicznych.

Powiadom znajomego