W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Grudziądz

ul. Wybickiego 38

86-300 Grudziądz

tel. (+48 56) 451 11 11 (centrala)
fax: (+48 56) 451 11 32

 

e-mail: ug@grudziadz.ug.gov.pl

 

EPUAP: j6026xurfs

Adresy Elektronicznej Skrzynki podawczej:

j6026xurfs/skrytka

j6026xurfs/SkrytkaESP

 

NIP: 876-23-13-291
REGON: 871118626
TERYT: 0406012

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 634.000 zł na sfinansowanie zadania własnego inwestycyjnego Budowa sieci wodociągowej w 11 miejscowościach w gminie Grudziądz - drugi etap w 2007 roku
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gmina Grudziądz
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia ---
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Bank Spółdzielczy w Łasinie 86-320 Łasin ul. Odrodzenia 5 cena oferty - 5.49%

Ogłoszenie o zamówieniu w trybie: przetarg nieograniczony

( zamieszczone w BZP w dniu 26/10/2007, nr ogłoszenia: 206220-2007)

Gmina Grudziądz

Wybickiego 38

86-300 Grudziądz

ogłasza przetarg nieograniczony na:

Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 634.000 na sfinansowanie zadania własnego inwestycyjnego "Budowa sieci wodociągowej w 11 miejscowościach w gminie Grudziądz - drugi etap w 2007 roku "

Wspólny Słownik Zamówień: 66130000-0

Termin wykonania zamówienia : data zakończenia: 2012-12-31

Termin związania ofertą: 30 dni

W postępowaniu nie przewiduje się wnoszenia wadium

Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w pokoju 115

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest także dostępna na stronie internetowej:

www.bip.grudziadz.lo.pl

Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z wykonawcami są:

· w zakresie proceduralnym:

1

Skarbnik Gminy Teresa Linowiecka - tel. (056) 4511125.

· w zakresie merytorycznym:

1

Skarbnik Gminy Teresa Linowiecka - tel. (056) 4511125

Oferty należy składać siedzibie Zamawiającego, pokój nr 115 do dnia 2007-11-14 do godz. 11:00.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 2007-11-14 o godz. 11:05 w pok. 115 w siedzibie Zamawiającego.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Warunki udziału w postępowaniu i sposób oceny ich spełnienia:

Lp:

Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny:

1

Okres udzielenia kredytu do dnia 10.12.2007roku (umowa) - Oświadczenie o spełnieniu warunku

2

Okres wykorzystania kredytu do dnia 21.12.2007 roku (uruchomienie)

3

Możliwość wykorzystania kredytu w kwocie niższej od kwoty określonej w umowie

4

Termin spłaty kredytu od 01.01.2008 do 31.12. 2012 roku

5

Spłata kredytu w latach 2008 - 2012 w ratach rocznych:2008 - 50 000, 2009 - 100 000, 2010 - 150 000,

6

Termin spłaty rocznej - 31.12 każdego roku

7

Możliwość spłaty kredytu w ratach w terminie wcześniejszym od terminu określonego w umowie

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:

Nr

Kryterium

Waga

1

Cena (koszt) uzyskania kredytu wg stawki Wibor 3 msc + marża stała + inne opłaty

100%

Grudziądz dnia: 2007-10-26

SIWZ+załączniki

Załączniki

Powiadom znajomego