W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Grudziądz

ul. Wybickiego 38

86-300 Grudziądz

tel. (+48 56) 451 11 11 (centrala)
fax: (+48 56) 451 11 32

 

e-mail: ug@grudziadz.ug.gov.pl

 

EPUAP: j6026xurfs

Adresy Elektronicznej Skrzynki podawczej:

j6026xurfs/skrytka

j6026xurfs/SkrytkaESP

 

NIP: 876-23-13-291
REGON: 871118626
TERYT: 0406012

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Zakup opału na 2008 rok: 1. Węgla kostka I gatunek - 200 ton 2. Miał węglowy I gatunek - 200 ton 3. Koks opałowy I gatunek - 100 ton
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gmina Grudziądz
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej 14 tys euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Skład opału U Antka ul Dębowa 10, 86-300 Grudziądz za cenę 222 099,00 zł

Ogłoszenie o zamówieniu w trybie: przetarg nieograniczony

( zamieszczone w BZP w dniu 11/12/2007, nr ogłoszenia: UZP 246698-2007)

Gmina Grudziądz

Wybickiego 38

86-300 Grudziądz

ogłasza przetarg nieograniczony na:

Zakup opału na 2008 rok :

1. Węgla kostka I gatunek - 200 ton

2. Miał węglowy I gatunek - 200 ton

3. Koks opałowy I gatunek - 100 ton

 

Wspólny Słownik Zamówień: 10100000-4

Termin wykonania zamówienia : data zakończenia: 2008-12-31

Termin związania ofertą: 30 dni

W postępowaniu nie przewiduje się wnoszenia wadium

Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w pokoju 115

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest także dostępna na stronie internetowej:

www.bip.grudziadz.lo.pl

Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z wykonawcami są:

· w zakresie proceduralnym:

1

Kierownik Referatu Oświaty Bogusław Drozdowski - tel. (056) 4511120.

· w zakresie merytorycznym:

1

Kierownik Referatu Oświaty Bogusław Drozdowski - tel. (056) 4511120

Oferty należy składać siedzibie Zamawiającego, pokój nr 102 do dnia 2008-01-10 do godz. 10:00.

Otwarcie ofert nastąpi 10.01.2008r. o godz. 10:05 w pok. 115 w siedzibie Zamawiającego.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Warunki udziału w postępowaniu i sposób oceny ich spełnienia:

Lp:

Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny:

1

Sytuacja podmiotowa wykonawcy

Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:

Nr

Kryterium

Waga

1

Cena (koszt) brutto (podatek VAT+ koszty transportu)

100%

 

Grudziądz dnia: 2007-12-11

SIWZ+załączniki

INFORMACJA

     W punkcie 4 SIWZ błędnie określono termin zakończenia realizacji zamówienia na 2008.01.31 a powinno być 2008.12.31. W związku z zaistniałą sytuacją termin składania ofert zostaje przedłużony do 10.01.2008r. do godz. 10:00. Za ostateczną datę zakończenia realizacji zamówienia określonej w pkt 4 SIWZ przy pzygotowywaniu oferty przetargowej należy przyjąć datę 2008.12.31.

Załączniki

Powiadom znajomego