Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Sporządzenie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Grudziądz |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | UG 123 |
Zamawiający | Gmina Grudziądz |
Tryb zamówienia | przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | --- |
Termin składania ofert |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na Sporządzenie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Grudziądz
( zamieszczone w BZP w dniu 01/03/2010, nr ogłoszenia: 44819-2010)
Zamawiający: Gmina Grudziądz Wybickiego 38 86-300 Grudziądz
Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
w zakresie proceduralnym:
1 |
Kierownik GBK Marian Gackowski - tel. (056) 4511123. |
w zakresie merytorycznym:
1 |
Kierownik GBK Marian Gackowski - tel. (056) 4511123 |
Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia w cenie zł brutto można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w pokoju 211.
Przedmiot oraz wielkość lub zakres zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Sporządzenie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Grudziądz
Wspólny Słownik Zamówień: 71-22-20-00-0
Przygotowanie dokumentu pn. Studium kierunków i zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar gminy Grudziądz
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Informacja o warunkach jakie muszą spełniać oferenci:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. 2007r. Nr 223,poz. 1655 ze zm.).
Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły „spełnia-nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
Ocena spełnienia warunków, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Pzp dokonana będzie na podstawie:
aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
Ocena spełnienia warunku, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie dokonane na podstawie wypełnionych przez wykonawcę i załączonych do oferty załączników:
Doświadczenie zawodowe
wykaz wykonanych usług planistycznych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem usługom planistycznym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie – wykonali co najmniej 2 opracowania polegające na sporządzeniu projektu studium lub zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla całego obszaru miasta lub gminy. Zamawiający uznaje również miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego przy czym jedno opracowanie planistyczne musi dotyczyć obszaru co najmniej 2000 ha.
Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie – Skład Zespołu Projektowego
wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,
a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,
stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: aktualny wpis na listę członków Okręgowej Izby Urbanistów.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Wadium: w postępowaniu nie przewiduje się wnoszenia wadium
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nr |
Kryterium |
Waga |
1 |
Cena (koszt) |
100% |
Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać siedzibie Zamawiającego, pokój nr 102 do dnia 2010-03-09 do godz. 10:00.
Termin związania ofertą: 30 dni
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: w postępowaniu nie jest przewidziany wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Grudziądz dnia: 2010-03-01