W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Grudziądz

ul. Wybickiego 38

86-300 Grudziądz

tel. (+48 56) 451 11 11 (centrala)
fax: (+48 56) 451 11 32

 

e-mail: ug@grudziadz.ug.gov.pl

 

EPUAP: j6026xurfs

Adresy Elektronicznej Skrzynki podawczej:

j6026xurfs/skrytka

j6026xurfs/SkrytkaESP

 

NIP: 876-23-13-291
REGON: 871118626
TERYT: 0406012

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Zakup, dostawa oraz montaż wyposażenia Świetlic wiejskich w miejscowości Skarszewy i Sosnówka jako miejsc integracji społeczności lokalnej
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy UG136
Zamawiający Gmina Grudziądz
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej 14 tys. euro
Termin składania ofert
unieważnienie
Na podstawie art. 93 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Puplicznych z powodu braku ważnej oferty postępowanie zostało unieważnione.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

na Zakup, dostawa oraz montaż wyposażenia Świetlic wiejskich w miejscowości Skarszewy i Sosnówka jako miejsc integracji społeczności lokalnej

( zamieszczone w BZP w dniu 30/06/2010, nr ogłoszenia: 189398-2010)

Zamawiający: Gmina Grudziądz Wybickiego 38 86-300 Grudziądz

Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:

w zakresie proceduralnym:

1

Inspektor Wojciech Kruczkowski - tel. (056) 4511122.

w zakresie merytorycznym:

1

Inspektor Wojciech Kruczkowski - tel. (056) 4511122

Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony

Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.lo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w pokoju 207

Przedmiot oraz wielkość lub zakres zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Zakup, dostawa oraz montaż wyposażenia Świetlic wiejskich w miejscowości Skarszewy i Sosnówka jako miejsc integracji społeczności lokalnej

Wspólny Słownik Zamówień: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin wykonania zamówienia: data zakończenia: 2010-08-12

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób oceny ich spełnienia:

Lp:

Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny:

1

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

2

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Wadium: oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000.00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100 zł)

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nr

Kryterium

Waga

1

Cena (koszt)

100%

Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać siedzibie Zamawiającego, pokój nr 102 do dnia 2010-07-07 do godz. 10:00. Otwarcie ofert nastąpi 2010-07-07 o godz. 10:05 w sali 205 w siedzibie zmamawiającego.

Termin związania ofertą: 30 dni

Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy

Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: w postępowaniu nie jest przewidziany wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

Grudziądz dnia: 2010-06-30

SIWZ+Załączniki

Załączniki

Powiadom znajomego