W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Grudziądz

ul. Wybickiego 38

86-300 Grudziądz

tel. (+48 56) 451 11 11 (centrala)
fax: (+48 56) 451 11 32

 

e-mail: ug@grudziadz.ug.gov.pl

 

EPUAP: j6026xurfs

Adresy Elektronicznej Skrzynki podawczej:

j6026xurfs/skrytka

j6026xurfs/SkrytkaESP

 

NIP: 876-23-13-291
REGON: 871118626
TERYT: 0406012

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Grupowe ubezpieczenie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników zamawiającego
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy UG.176
Zamawiający Gmina Grudziądz
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 193 tys.euro
Termin składania ofert

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 na Grupowe ubezpieczenie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników zamawiającego

(zamieszczone w BZP  w dniu 19/08/2011, nr 250332-2011)

Zamawiający: Gmina Grudziądz Wybickiego 38  86-300 Grudziądz
Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
·       w zakresie proceduralnym:
1 Skarbnik Gminy Alicja Marchlewicz - Skarbnik Gminy tel. (56) 4511144.
·       w zakresie merytorycznym:
1 Skarbnik Gminy Alicja Marchlewicz - Skarbnik Gminy tel. (56) 4511144

Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony

Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.lo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w pokoju 115.

Przedmiot oraz wielkość lub zakres zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Grupowe ubezpieczenie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników zamawiającego

Wspólny Słownik Zamówień: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin wykonania zamówienia: data zakończenia: 31.08.2013r.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
 

1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zgodnie z SIWZ
 
2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zgodnie z SIWZ
 
3. Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zgodnie z SIWZ
 
4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zgodnie z SIWZ
 
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zgodnie z SIWZ
 
Wadium: w postępowaniu nie przewiduje się wnoszenia wadium

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

{kryteria}




Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać siedzibie Zamawiającego, pokój nr 102 do dnia 2011-09-06 do godz. 10:50. Otwarcie ofert nastąpi w pokoju nr 205 dnia 2011-09-06 o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego.

Termin związania ofertą: 30 dni

Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy

Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: w postępowaniu nie jest przewidziany wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy w przypadku: - Przystąpienia do ubezpieczenia, większej niż przewidywana liczby pracowników, małżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Zamawiającego, Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających składek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym.
 
 
 
 Grudziądz dnia: 2011-08-19
 
 
{siwz}

Powiadom znajomego