W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Grudziądz

ul. Wybickiego 38

86-300 Grudziądz

tel. (+48 56) 451 11 11 (centrala)
fax: (+48 56) 451 11 32

 

e-mail: ug@grudziadz.ug.gov.pl

 

EPUAP: j6026xurfs

Adresy Elektronicznej Skrzynki podawczej:

j6026xurfs/skrytka

j6026xurfs/SkrytkaESP

 

NIP: 876-23-13-291
REGON: 871118626
TERYT: 0406012

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Grudziądz
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy GBK.271.180.2011
Zamawiający Gmina Grudziądz
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej 14 tys. euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
PKP Energetyka S.A 00-681 Warszawa Hoża 63/67 Cena oferty - 132 371.74 zł

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Grudziądz
(  zamieszczone w BZP w dniu 19/10/2011, nr ogłoszenia: 342600 - 2011)

Zamawiający: Gmina Grudziądz Wybickiego 38  86-300 Grudziądz

Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:

·       w zakresie proceduralnym:

1   Jacek Zyglewicz -  tel. (56) 4511123.

·       w zakresie merytorycznym:

1   Jacek Zyglewicz -  tel. (56) 4511123

Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony

Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.lo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w pokoju 211.

Przedmiot oraz wielkość lub zakres zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Grudziądz

Wspólny Słownik Zamówień: 09310000-5 - Elektryczność
 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin wykonania zamówienia: data zakończenia: 2012-12-31

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia, nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

2. Wiedza i doświadczenie
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia, nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

3. Potencjał techniczny
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia, nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia, nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia, nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.


Wadium: w postępowaniu nie przewiduje się wnoszenia wadium
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:


Kryterium

Waga

1

Cena (koszt)

100


Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać siedzibie Zamawiającego, pokój nr 102 do dnia 2011-10-27 do godz. 12:45. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 2011-10-27 o godz. 13:00 w Sali 205 w siedzibie Zamawiającego.

Termin związania ofertą: 30 dni

Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy

Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: w postępowaniu nie jest przewidziany wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
 
 
 Grudziądz dnia: 2011-10-19

SIWZ + załączniki

Odpowiedź na pytanie nr 1

Odpowiedź na pytanie nr 2

Powiadomienie o zmianach w SIWZ

Odpowiedź na pytanie nr 3

Powiadomienie o zmianach w SIWZ 2

Wyniki postępowania

Załączniki

Powiadom znajomego