OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na Kompleksowa
obsługa bankowa budżetu Gminy Grudziądz i budżetów i jej jednostek
organizacyjnych na lata 2012-2014.
Bankowa obsługa na ustalonych w postępowaniu warunkach obejmować będzie
również nowo powstałe w trakcie realizacji zamówienia jednostki organizacyjne
gminy.
( zamieszczone
w BZP w dniu 08/11/2011, nr ogłoszenia: 369966-2011)
Zamawiający:
Gmina Grudziądz Wybickiego 38 86-300 Grudziądz
Pracownikami upoważnionymi
do kontaktów z Wykonawcami są:
· w
zakresie proceduralnym:
1
Kierownik
Referatu Oświaty Bogusław Drozdowski - tel.
(056) 4511120.
·
w zakresie merytorycznym:
1
Skarbnik
Gminy Alicja Marchlewicz - Skarbnik Gminy tel.
(56) 4511144
Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
Adres strony
internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.bip.grudziadz.lo.pl
Specyfikację istotnych
warunków zamówienia można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w pokoju 115.
Przedmiot oraz wielkość lub zakres zamówienia, z
podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Grudziądz i
budżetów i jej jednostek organizacyjnych na lata 2012-2014. Bankowa obsługa na
ustalonych w postępowaniu warunkach obejmować będzie również nowo powstałe w
trakcie realizacji zamówienia jednostki organizacyjne gminy.
Wspólny Słownik Zamówień: 66130000-0 - Usługi brokerskie i
usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Informacja o
możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Termin
wykonania zamówienia: data
zakończenia: 2014-12-31
Warunki
udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków:
W postępowaniu mogą wziąć
udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia
2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z
późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych
Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Warunki
oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1.
Okres
obsługi bankowej w latach 2012-2014
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg
formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu
o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach ( wymaganych przez Zamawiającego
i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
2.
Zamawiający
wymaga, aby stanowiska do bankowości elektronicznej funkcjonowały z dniem
obowiązywania umowy
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg
formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu
o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach ( wymaganych przez
Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
3.
Wykonawca
w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do zapewnienia kompleksowej obsługi
elektronicznej w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodnie z
przepisami prawa w zakresie bankowej obsługi finansowej budżetu gminy
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg
formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu
o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach ( wymaganych przez
Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
4.
Realizacji
dyspozycji pieniężnej w dniu ich przyjęcia
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg
formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu
o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach ( wymaganych przez
Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
5.
Możliwość
umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg
formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu
o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach ( wymaganych przez
Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
6.
Możliwość zaciągania kredytów w rachunku
bieżącym, oprocentowanie kredytu na rachunku bieżącym oparte na stawce WIBOR
dla 1M złotowych depozytów międzybankowych wliczanej jako średnia z 10
ostatnich dni poprzedzających okres obrachunkowy, marża banku wynosi 0%,
Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat bankowych od
zaangażowania kredytu to jest salda niewykorzystanej części kredytu
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg
formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu
o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach ( wymaganych przez
Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
7.
Wykonawcy
ubiegający się o zamówienie muszą posiadać oddział lub filię w Grudziądzu oraz
uruchomić punkt kasowy w siedzibie zamawiającego
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg
formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu
o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach ( wymaganych przez
Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
8.
Niniejszymi warunkami zamówienia objęte
zostaną następujące jednostki organizacyjne Gminy Grudziądz: Urząd Gminy
Grudziądz, Zespół Szkół Mokre, Zespół
Szkół Piaski, Zespół Szkół Wałdowo Szlacheckie, Zespół Szkół Ruda, Szkoła
Podstawowa Nowa Wieś, Szkoła Podstawowa Sosnówka, Szkoła Podstawowa Dusocin, Szkoła
Podstawowa Wielki Wełcz, Szkoła Podstawowa Węgrowo, Przedszkole Gminne Mały
Rudnik, Gminy Ośrodek Pomocy Społecznej, Gminy Ośrodek Kultury w Małym Rudniku,
Gmina Biblioteka Publiczna w Małym Rudniku.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg
formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu
o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach ( wymaganych przez
Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
Wadium: w postępowaniu nie
przewiduje się wnoszenia wadium
Kryteria
oceny ofert i ich znaczenie:
Nr | Kryterium | Waga |
1
| Koszt
prowadzenia i obsługi rachunków | 45%
|
2
| Wysokość
prowizji od wpłat świadczeń rodzinnych | 40%
|
3
| Oprocentowanie
środków na rachunku bankowym | 15%
|
Miejsce i termin składania ofert: oferty
należy składać siedzibie Zamawiającego, pokój nr 102 do dnia 2011-11-23 do
godz. 10:00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 2011-11-23 o godz. 10:05 w siedzibie
Zamawiającego sala 205.
Termin
związania ofertą: 30 dni
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
nie dotyczy
Informacja o
zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony
internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów: nie
dotyczy
Informacja o
przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona
aukcja elektroniczna: w postępowaniu
nie jest przewidziany wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej
Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o
których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli
zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień
uzupełniających.
Grudziądz dnia: 2011-11-08
SIWZ+załączniki
Odpowiedzi na zapytanie nr 1Odpowiedzi na zapytanie nr 2Wyniki postępowania