przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Bieżące utrzymanie i konserwacja sieci wodociągowo-kanalizacyjnej na terenie Gminy Grudziądz |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | PLF.271.3.2017 |
Zamawiający | Gmina Grudziądz |
Tryb zamówienia | przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | poniżej 209.000,00 euro |
Termin składania ofert |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.bip.grudzidz.lo.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. Urzędzie Gminy Grudziądz w Biurze Obsługi Interesanta, hol główny (parter)
Adres:
Urząd Gminy Grudziądz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie i konserwacja sieci wodociągowo-kanalizacyjnej na terenie Gminy Grudziądz
Numer referencyjny: PLF.271.3.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Bieżące utrzymanie i konserwacja sieci wodociągowo-kanalizacyjnej na terenie Gminy Grudziądz. Zakres zamówienia nie obejmuje miejscowości Dusocin. 1. Opis istniejącej infrastruktury wodociągowo - kanalizacyjnej będącej przedmiotem zamówienia: Gmina Grudziądz nie posiada własnej stacji uzdatniania wody i oczyszczalni ścieków. Woda jest nabywana od Spółki Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia w Grudziądzu. Miejscem dostarczania wody są wodomierze główne, rozdzielające sieć Gminy Grudziądz od sieci MWIO. Ścieki z terenu gminy są odprowadzane do kolektorów głównych MWIO i trafiają następnie do oczyszczalni ścieków w Nowej Wsi. Miejscem odbioru ścieków przez MWIO są gminne ściekomierze zamontowane na kolektorach głównych. Zadaniem wykonawcy jest utrzymanie i konserwacja gminnych sieci oraz przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych a także urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych m. in. przepompowni ścieków, ściekomierzy, stacji podnoszenia ciśnienia. Długość gminnej sieci wodociągowej z przyłączami wynosi ok. 376 km. Długość gminnej sieci kanalizacyjnej z przyłączami wynosi ok. 70 km. W przypadku wybudowania nowych odcinków sieci, znajdą się one również w zakresie przedmiotu zamówienia świadczonego przez wykonawcę. Nie spowoduje to wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy. Zbiorcze przepompownie ścieków: ok 20 szt. Przydomowe przepompownie ścieków: ok. 240 szt. 2. Zadania w zakresie utrzymania i konserwacji zbiorowych urządzeń wodociągowych.: 1) Utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń wodociągowych, a w szczególności: bieżąca konserwacja urządzeń i rurociągów, tj. uzupełnianie wadliwej lub uszkodzonej armatury i wyposażenia, czyszczenie urządzeń i rurociągów, odpowietrzanie sieci oraz systematyczne czyszczenie odcinków sieci, niezbędne do prawidłowego funkcjonowania urządzeń pomiarowych ścieków. 2) Niezwłoczne usuwanie wszelkich przecieków i nieszczelności na sieciach wodociągowych i przyłączach 3) Bezzwłoczne przystąpienie do fizycznego usuwania awarii nie później niż w ciągu 4 godzin od zgłoszenia i usunięcie awarii nie później niż w ciągu 24 godzin od zgłoszenia. Zamknięcie odpowiednich zaworów zabezpieczających przed utratą wody z sieci musi nastąpić do 4 godzin od zgłoszenia. Przez awarie zamawiający rozumie uszkodzenie rurociągów lub urządzeń wodociągowych powodujące lub mogące spowodować stratę wody, przerwę w dostawie wody i inne zagrożenia. Wykonawca podejmuje czynności polegające na usunięciu przyczyn i skutków awarii. W przypadku wystąpienia awarii w okresie dłuższym niż 12 godzin, Wykonawca uruchomi zastępczy, zbiorowy punkt poboru wody. 4) Uruchamianie zastępczego poboru na polecenie Zamawiającego. 5) Prowadzenie dokumentacji eksploatowanych obiektów i sieci 6) Dokonywanie tzw. przyłączeń do sieci wodociągowej dla nowo wybudowanych przyłączy: - kontrola robót zanikających, - konsultacje z Zamawiającym dotyczące projektowanych materiałów, - zamykanie odpowiednich zaworów na czas wpięcia, - instalacja kompletów wodomierzowych dostarczonych przez Zamawiającego, - kontrola wykonania i dokonywanie odbiorów wybudowanych przyłączy, - kontrola użytych przez inwestorów materiałów poprzez porównanie ich z warunkami wydanymi przez Gminę Grudziądz. - sporządzanie protokołu odbioru przyłączy, - dokonywanie odbioru z udziałem przedstawiciela Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania za odrębnym wynagrodzeniem tzw. nawiertki sieci i połączenie z nowo wybudowanym przyłączem. Koszt w całości pokryje podmiot na rzecz którego zlecone zostanie wykonanie przyłączenia. 7) Dokonywanie odcięcia dopływu wody do posesji na polecenie Zamawiającego. 8) Realizacja obowiązków wynikających z rozporządzenia ministra zdrowia z dnia 29 marca 2007 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. z 2007 r. Nr 61, poz. 417 z późn. zm.), w szczególności: - badania próbek wody na warunkach opisanych w rozporządzeniu i w porozumieniu z Sanepidem, - sporządzanie protokołów z badania 9) Dopełnianie obowiązków wynikających z przepisów ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115 z późn. zm.) własnym staraniem i na własny koszt w przypadku prowadzenia robót w pasie drogowym 10) Wymiana legalizacyjna wodomierzy z plombowaniem - ok. 450 sztuk w 2017 r. 11) Montaż nowy wodomierzy 12) Zamykanie i otwieranie zasuw na przyłączach wodociągowych na żądanie Zamawiającego. Dotyczy w szczególności zamykania zasuw na okres zimowy. 13) Wymiana elementów/materiałów o słabym stanie technicznym po uzgodnieniu z Zamawiającym lub na żądanie Zamawiającego. 14) Płukanie hydrantów według potrzeb lub na żądanie Zamawiającego (ok. 217 hydrantów). 15) Wykonywanie pomiarów ciśnienia i wydajności hydrantów według potrzeb lub na żądanie Zamawiającego. 3. Zadania w zakresie utrzymania i konserwacji zbiorowych urządzeń kanalizacji sanitarnej: 1) Bieżąca konserwacja i naprawa urządzeń, przepompowni ścieków usuwanie awarii i usterek oraz dbałość o stan techniczny sieci kanalizacyjnej, przyłączy lub odcinków przyłączy będących w gestii Zamawiającego. 2) Bezzwłoczne przystąpienie do fizycznego usuwania awarii nie później niż w ciągu 4 godzin od zgłoszenia i usuwanie awarii jednak nie później niż w ciągu 24 godzin od zgłoszenia. W przypadku awarii sieci lub przyłączy kanalizacyjnych na czas braku przepływu i usunięcia awarii ścieki będą wypompowywane i wywożone do oczyszczalni wozem asenizacyjnym na koszt wykonawcy. Przez awarie zamawiający rozumie uszkodzenie, zatkanie, usterkę itd. rur i urządzeń kanalizacyjnych powodujące lub mogące spowodować wyciek ścieków, przerwę w odbiorze ścieków i inne zagrożenia. Wykonawca podejmuje czynności polegające na usunięciu przyczyn i skutków awarii. 3) Dokonywanie odcięcia odbioru ścieków od dostawców na polecenie Zamawiającego. 4) Dokonywanie tzw. przyłączeń do sieci kanalizacyjnej dla nowo wybudowanych przyłączy: - kontrola robót zanikających, - konsultacje z zamawiającym dotyczące projektowanych materiałów, - zamykanie odpowiednich zaworów na czas wpięcia, - kontrola zainstalowanych urządzeń pomiarowych, których zakup należy do inwestora wykonującego przyłącze, - kontrola wykonania i dokonywanie odbiorów wybudowanych przyłączy, - kontrola zastosowanych przez inwestorów materiałów i urządzeń pomiarowych na przyłączach kanalizacyjnych poprzez porównanie ich z warunkami wydanymi przez Gminę Grudziądz. - sporządzanie protokołu odbioru przyłączy, - dokonywanie odbioru z udziałem przedstawiciela Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania za odrębnym wynagrodzeniem połączeń sieci z nowo wybudowanym przyłączem kanalizacyjnym. Koszt w całości pokryje podmiot na rzecz którego zlecone zostanie wykonanie przyłączenia. 12) Wymiana elementów/materiałów o słabym stanie technicznym po uzgodnieniu z Zamawiającym lub na żądanie Zamawiającego. Dotyczy w szczególności zużytych elementów przepompowni ścieków. 13) Montowanie blokad wypływu ścieków do sieci kanalizacyjnej z przyłączy na żądanie Zamawiającego. 14) Wykonywanie badań jakościowych ścieków na żądanie i we wskazanych przez Zamawiającego punktach. 4. Zasady prowadzenia dokumentacji eksploatacyjnej: - ewidencja awarii i napraw, - ewidencja wykonywanych czynności kontrolnych wymienionych w kolejnym punkcie (pkt. 5), - ewidencja zgłoszeń, - ewidencja wykonanych przez inwestorów przyłączy, - ewidencja mienia zdemontowanego i zamontowanego 5. Zasady kontroli stanu technicznego sieci i urządzeń: 1) Kontrola sieci wodociągowej i kanalizacyjnej pod względem szczelności - co 1 miesiąc; 2) Kontrola hydrantów p.poż. – raz w roku, wskazanych przez Zamawiającego na etapie realizacji umowy, 3) Kontrola urządzeń pomiarowych - jednostkowo na podstawie zgłoszeń Zamawiającego i niezależnie od zgłoszeń Zamawiającego 1 raz w roku przegląd wszystkich urządzeń pomiarowych, 4) Kontrola przepompowni przydomowych - jednostkowo na podstawie zgłoszeń Zamawiającego i niezależnie od zgłoszeń Zamawiającego 1 raz w roku przegląd wszystkich urządzeń pomiarowych 5) Dokumentowanie fotograficzne zatorów na przydomowych przepompowniach spowodowanych przez wpuszczenie przez dostawcę ścieków nieodpowiednich odpadów do sieci - wg potrzeb; 6) Kontrola przepompowni zbiorczych wraz z konserwacją i czyszczeniem – 3 razy w miesiącu 7) Przed wykonaniem czynności kontrolnych Wykonawca zgłasza Zamawiającemu planowane kontrolę i datę ich przeprowadzenia. Zamawiający będzie miał możliwość uczestniczenia w kontroli. Inne istotne warunki zamówienia: Do obowiązków wykonawcy należeć będzie także likwidacja (utylizacja) zużytego sprzętu, urządzeń lub innego wyposażenia, po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji Zamawiającego oraz sporządzenie protokołu z likwidacji. Utylizacja następować będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Do obowiązku wykonawcy należy koszenie terenu o powierzchni ok 2500m2. W przepadku awarii przepompowni ścieków wykonawca ponosi koszty związane z przewożeniem nieczystości wozami asenizacyjnymi. Wykonawca przystępujący do przetargu musi: posiadać czynny całodobowo telefon alarmowy, tzw. pogotowie wodno-kanalizacyjne. Telefon zostanie udostępniony do wiadomości publicznej mieszkańców gminy. Telefon jest niezbędny do przyjmowania zgłoszeń dotyczących m. in. awarii i usterek dotyczących zakresu objętego niniejszym postępowaniem. Przy kalkulacji ceny Wykonawca nie wlicza kosztów zakupionego materiału niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia. Koszty zakupów materiałów zastępczych, nowych urządzeń itp. obciążają Zamawiającego po jego uprzedniej akceptacji. W ofercie należy podać cenę całkowitą wynikającą z realizacji zadania przez okres 11 miesięcy. Wykonawca wystawiać będzie faktury za świadczone usługi w systemie miesięcznym, wyliczone jako iloraz całkowitej ceny ofertowej i liczby miesięcy - tj. 11. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół odbioru prac wykonanych w danym miesiącu, w którym wskazane będą m.in. czyszczone odcinki sieci, niezbędne do prawidłowego funkcjonowania urządzeń pomiarowych ścieków, sporządzony przez Wykonawcę i podpisany przez Zamawiającego. Jeśli pierwszy miesiąc obowiązywania umowy nie będzie pełnym kalendarzowym miesiącem, Zamawiający dokona zapłaty na rzecz Wykonawcy za rzeczywistą ilość dni, w których Wykonawca świadczył usługę, biorąc pod uwagę wynagrodzenie miesięczne.
II.5) Główny kod CPV: 50513000-4
Dodatkowe kody CPV:90480000-5
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonywał min. 1 usługę polegająca na obsłudze sieci wodociągowej o długości minimum 200 km nieprzerwalnie przez rok i minimum 1 usługę polegającą na obsłudze sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 50 km nieprzerwalnie przez rok. Wykonawca nie może w celu wykazania spełniania warunku sumować utrzymywanych km sieci, które nie stanowią jednego obiektu. Ponadto Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada minimum 1 czynny całodobowo telefon alarmowy, tzw. pogotowie wodno-kanalizacyjne i minimum 1 samochód z wyposażeniem niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Wykaz dostaw lub usług, wykaz narzędzi
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000.00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2017-01-20 do godz. 09:00.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Czas przystąpienia do usunięcia awarii | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przewiduje się możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) wynikającym ze zmian przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) sposobu realizacji zamówienia, jeśli rozwiązania zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę przyczynią się do uzyskania wyższej jakości końcowej zamówienia, przy czym zmiana ta nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. 3) terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt 2 i/lub § 2 ust.2 lub w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających zrealizowanie zamówienia w terminie przewidzianym umową oraz których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć; siłę wyższą należy rozumieć jako zdarzenie zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia, o charakterze nagłym, niezależne od woli stron i działalności ludzkiej (w szczególności zaistnienie warunków atmosferycznych, terenowych lub wodnych utrudniających wykonanie umowy), b) wystąpienia przeszkód, utrudnień spowodowanych przez osoby trzecie, c) wystąpienia opóźnień, przeszkód, utrudnień powstałych z przyczyn dotyczących Zamawiającego, 4) wysokości wynagrodzenia z uwagi na: a) przedłużenia terminu wykonywania zamówienia, wartość wynagrodzenia za każdy dodatkowy miesiąc wykonywania zamówienia nie będzie większa niż ta określona w §3 ust. 2, b) zmianę ustawowej stawki podatku VAT. 5) w przypadku zmiany okoliczności związanych z podwykonawstwem - w szczególności w przypadku zmiany podwykonawców, zrezygnowania z podwykonawców lub powierzenia części zamówienia podwykonawcom.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 20/01/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Mapa północ
Mapa środek
Mapa południe
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Data: 11/01/2017
Adres strony internetowej (url): www.bip.grudziadz.lo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.1)
W ogłoszeniu jest: Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Informacje dodatkowe
W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie. Informacje dodatkowe
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.2)
W ogłoszeniu jest: Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Informacje dodatkowe
W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie. Informacje dodatkowe
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3)
W ogłoszeniu jest: Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonywał min. 1 usługę polegająca na obsłudze sieci wodociągowej o długości minimum 200 km nieprzerwalnie przez rok i minimum 1 usługę polegającą na obsłudze sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 50 km nieprzerwalnie przez rok. Wykonawca nie może w celu wykazania spełniania warunku sumować utrzymywanych km sieci, które nie stanowią jednego obiektu. Ponadto Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada minimum 1 czynny całodobowo telefon alarmowy, tzw. pogotowie wodno-kanalizacyjne i minimum 1 samochód z wyposażeniem niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie Informacje dodatkowe:
W ogłoszeniu powinno być: Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielonego zamówienia, to taki który: a) wykaże się doświadczeniem, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 usługę polegająca na obsłudze sieci wodociągowej o długości minimum 200 km nieprzerwalnie przez rok i minimum 1 usługę polegającą na obsłudze sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 50 km nieprzerwalnie przez rok. Wykonawca nie może w celu wykazania spełniania warunku sumować utrzymywanych km sieci, które nie stanowią jednego obiektu. b) wykaże, że posiada minimum 1 czynny całodobowo telefon alarmowy, tzw. pogotowie wodno-kanalizacyjne i minimum 1 samochód z wyposażeniem niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS, Informacja z Krajowego Rejestru Karnego,
W ogłoszeniu powinno być: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Dokumenty dotyczące podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, tj. aktualne na dzień składania ofert: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1)
W ogłoszeniu jest: Wykaz dostaw lub usług, wykaz narzędzi
W ogłoszeniu powinno być: Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 7)
W ogłoszeniu jest: Formularz ofertowy, Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym
W ogłoszeniu powinno być: Formularz ofertowy, Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2)
W ogłoszeniu jest: tak, Informacja na temat wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000.00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2017-01-20 do godz. 09:00.
W ogłoszeniu powinno być: tak, Informacja na temat wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000.00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2017-01-23 do godz. 09:00.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Data: 20/01/2017, godzina: 09:00,
W ogłoszeniu powinno być: Data: 23/01/2017, godzina: 09:00,
SIWZ zaktualizowana 12.01.2017
Poprawiony Załacznik 5 Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom
Wynik postępowania