W związku ze zmianami przepisów Ordynacji podatkowej, które
weszły w życie z dniem 01.01.2016 r. informujemy, iż zgodnie z art. 210
§1a decyzja w sprawie ustalenia
zobowiązania podatkowego w podatku od nieruchomości, podatku rolnym i podatku
leśnym, w tym w formie łącznego zobowiązania pieniężnego, sporządzana z
wykorzystaniem systemu teleinformatycznego, może zamiast podpisu własnoręcznego
osoby upoważnionej do jej wydania, zawierać podpis mechanicznie odtwarzany tej
osoby lub nadruk imienia i nazwiska wraz ze stanowiskiem służbowym osoby
upoważnionej do jej wydania.
Mając na uwadze powyższe od dnia 01.01.2016 r. decyzje
wydawane przez Wójta Gminy Grudziądz w sprawie ustalenia ww. podatków są
sporządzone z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego i zamiast podpisu
własnoręcznego zawierają stosowny nadruk z imieniem i nazwiskiem oraz
stanowiskiem służbowym.