W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Grudziądz

ul. Wybickiego 38

86-300 Grudziądz

tel. (+48 56) 451 11 11 (centrala)
fax: (+48 56) 451 11 32

 

e-mail: ug@grudziadz.ug.gov.pl

 

EPUAP: j6026xurfs

Adresy Elektronicznej Skrzynki podawczej:

j6026xurfs/skrytka

j6026xurfs/SkrytkaESP

 

NIP: 876-23-13-291
REGON: 871118626
TERYT: 0406012

LXXV Sesja Rady Gminy Grudziądz

LXXV Sesja Rady Gminy Grudziądz, odbędzie się w dniu 30 listopada 2023 r. o godz. 10:00 budynku Urzędu Gminy Grudziądz  przy ul. Wybickiego 38, s. 213.

 Proponowany porządek obrad:


1. Otwarcie sesji:

a) stwierdzenie quorum.

2. Przyjęcie protokołu LXXIV Sesji Rady Gminy Grudziądz.

3. Sprawozdanie Wójta Gminy Grudziądz.

4. Informacja z działalności Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Małym Rudniku za 2022 rok.

5. Informacje bieżące dotyczące prac modernizacyjnych Zagrody Wiejskiej w Dusocinie oraz Platformy Widokowej w Zakurzewie. 

6. Podjęcie uchwał:

1) zmieniająca uchwałę  w sprawie uchwalenia budżetu na 2023 rok;

2) zmieniająca Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Grudziądz na lata 2023 – 2038;

3) w sprawie przekazania darowizny rzeczowej dla Powiatu Grudziądzkiego z przeznaczeniem na realizację budowy drogi dla pieszych w miejscowości Wielki Wełcz w ciągu drogi powiatowej nr 1350C Gr. Woj.- Wielki Wełcz – Białochowo;

4) w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości;

5) w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych;

6) w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta przyjmowanej jako podstawa obliczania podatku rolnego na rok podatkowy 2024 na obszarze Gminy  Grudziądz;

7) w sprawie zmiany statutu Zakładu Opieki Zdrowotnej Gminy Grudziądz;

8) w sprawie „Programu współpracy Gminy Grudziądz z organizacjami pozarządowymi 
i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2024”;

9) w sprawie określenia regulaminów korzystania z sal sportowych będących własnością Gminy Grudziądz;

10) w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do przyznania zasiłku celowego na zakup żywności lub posiłku dla  osób i rodzin objętych wieloletnim rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2024-2028;

11) zmieniająca uchwałę w sprawie określenia  przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Grudziądz oraz warunków i zasad korzystania 
z tych przystanków;

12) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Gminą Gruta w sprawie przekazania przez Gminę Grudziądz Gminie Gruta zadania z zakresu organizacji publicznego transportu zbiorowego;

13) w sprawie nadania nazw ulic w miejscowości Wałdowo Szlacheckie.

7. Sprawy bieżące.

8. Zakończenie.  

Załączniki

Powiadom znajomego