W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Grudziądz

ul. Wybickiego 38

86-300 Grudziądz

tel. (+48 56) 451 11 11 (centrala)
fax: (+48 56) 451 11 32

 

e-mail: ug@grudziadz.ug.gov.pl

 

EPUAP: j6026xurfs

Adresy Elektronicznej Skrzynki podawczej:

j6026xurfs/skrytka

j6026xurfs/SkrytkaESP

 

NIP: 876-23-13-291
REGON: 871118626
TERYT: 0406012

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Remont budynku Zespołu Szkół w Piaskach - II etap
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gmina Grudziądz
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej 14 tys. euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Reminbud S.C. 86-300 Grudziądz Parkowa 56A Cena oferty - 55 270.23 zł

Ogłoszenie o zamówieniu w trybie: przetarg nieograniczony

( zamieszczone w BZP w dniu 19/01/2009, nr ogłoszenia: 20165-2009)

Gmina Grudziądz

Wybickiego 38

86-300 Grudziądz

ogłasza przetarg nieograniczony na:

Remont budynku Zespołu Szkół w Piaskach -  II etap

Wspólny Słownik Zamówień:

Termin wykonania zamówienia : data zakończenia: 2009-04-30

Termin związania ofertą: 30 dni

Wadium: 3 441.45 PLN (słownie: trzy tysiące czterysta czterdzieści jeden 45/100 PLN)

Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w pokoju 115

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest także dostępna na stronie internetowej:  www.bip.grudziadz.lo.pl

Otwarcie ofert nastąpi 10.02.2009r. o godz 10:05 w Sali 205 w siedzibie Zamawiającego.

Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie proceduralnym:

1

Kierownik Referatu Oświaty Bogusław Drozdowski - tel. (056) 4511120.

w zakresie merytorycznym:

1

Kierownik Referatu Oświaty Bogusław Drozdowski - tel. (056) 4511120

Oferty należy składać siedzibie Zamawiającego, pokój nr 102 do dnia 2009-02-10 do godz. 10:00.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Warunki udziału w postępowaniu i sposób oceny ich spełnienia:

Lp:

Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny:

1

Sytuacja podmiotowa wykonawcy

Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych

2

Zdolność ekonomiczna i finansowa

Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

3

Zdolność techniczna

Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:

Nr

Kryterium

Waga

1

Cena (koszt)

100%

Grudziądz dnia: 2009-01-19

SIWZ+załączniki

Zawiadomienie o wniesieniu protestu nr 1

Zawiadomienie o wniesieniu protestu nr 2

Załączniki

Powiadom znajomego