W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Grudziądz

ul. Wybickiego 38

86-300 Grudziądz

tel. (+48 56) 451 11 11 (centrala)
fax: (+48 56) 451 11 32

 

e-mail: ug@grudziadz.ug.gov.pl

 

EPUAP: j6026xurfs

Adresy Elektronicznej Skrzynki podawczej:

j6026xurfs/skrytka

j6026xurfs/SkrytkaESP

 

NIP: 876-23-13-291
REGON: 871118626
TERYT: 0406012

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Przebudowa z remontem oraz wyposażenie świetlic wiejskich w miejscowościach Skarszewy i Sosnówka jako miejsc integracji społeczności lokalnej - roboty budowlano-montażowe
Status zamówienia unieważnione
Zamawiający Gmina Grudziądz
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej 14 tys euro
Termin składania ofert
unieważnienie
Uprzejmie informujemy, iż na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) Zamawiający był zobowiązany unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetarg nieograniczony na: Przebudowa z remontem oraz wyposażenie świetlic wiejskich w miejscowościach Skarszewy i Sosnówka jako miejsc integracji społeczności lokalnej - roboty budowlano montażowe, z powodu: wada uniemożliwiająca zawarcie ważnej umowy.

Ogłoszenie o zamówieniu w trybie: przetarg nieograniczony

( zamieszczone w BZP w dniu 02/12/2009, nr ogłoszenia: 415198-2009)

Gmina Grudziądz

Wybickiego 38

86-300 Grudziądz

ogłasza przetarg nieograniczony na:

Przebudowa z remontem oraz wyposażenie świetlic wiejskich w miejscowościach Skarszewy i Sosnówka jako miejsc integracji społeczności lokalnej - roboty budowlano-montażowe

 

Wspólny Słownik Zamówień: 45000000-7

Termin wykonania zamówienia : data zakończenia: 2010-05-28

Termin związania ofertą: 30 dni

Wadium: 21 139.47 zł (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy sto trzydzieści dziewięć 47/100 zł)

Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w pokoju 207.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest także dostępna na stronie internetowej:

www.bip.grudziadz.lo.pl

Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie proceduralnym:

1

Inspektor Wojciech Kruczkowski - tel. (056) 4511122.

w zakresie merytorycznym:

1

Inspektor Wojciech Kruczkowski - tel. (056) 4511122

Oferty należy składać siedzibie Zamawiającego, pokój nr 102 do dnia 2010-01-07 do godz. 10:00.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 2010-01-07 o godz. 10:05 w sali 205 w siedzibie Zamawiającego.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Warunki udziału w postępowaniu i sposób oceny ich spełnienia:

Lp:

Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny:

1

Sytuacja podmiotowa wykonawcy

Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych

2

Zdolność ekonomiczna i finansowa

Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

3

Zdolność techniczna

Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:

Nr

Kryterium

Waga

1

Cena (koszt)

100%

  

Grudziądz dnia: 2009-12-02

SIWZ+Załączniki

Powiadomienie o zmianach w treści SIWZ

Załącznik nr 12 (zmieniona treść 22.12.2009)

Protest

Powiadomienie o zmianach w treści SIWZ (31.12.2009)

Załącznik nr 8 (zmieniona treść 31.12.2009)

Załącznik nr 11 (zmieniona treść 31.12.2009)

Unieważnienie postępowania

Załączniki

Protest pdf, 652 kB

Powiadom znajomego