W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Grudziądz

ul. Wybickiego 38

86-300 Grudziądz

tel. (+48 56) 451 11 11 (centrala)
fax: (+48 56) 451 11 32

 

e-mail: ug@grudziadz.ug.gov.pl

 

EPUAP: j6026xurfs

Adresy Elektronicznej Skrzynki podawczej:

j6026xurfs/skrytka

j6026xurfs/SkrytkaESP

 

NIP: 876-23-13-291
REGON: 871118626
TERYT: 0406012

przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawa i montaż materiałów do modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni betonowej o długości 0,239 km i tłuczniowej o długości 0,561 km - droga gminna nr 40161C w miejscowości Gogolin
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy PLF.271.23.2014
Zamawiający Gmina Grudziądz
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia pow. 30.000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Firma Usługowo-Handlowa Leszek Szyszkowski 87-220 Radzyń Chełmiński Dębieniec 25/1 Cena oferty - 179 748.51 zł Uzasadnienie wyboru: Oferta poprawna pod względem formalnym i merytorycznym oraz zawiera najniższą cenę.
Dostawa i montaż materiałów do modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni betonowej o długości 0,239 km i tłuczniowej o długości 0,561 km - droga gminna nr 40161C w miejscowości Gogolin
Numer ogłoszenia: 234050 - 2014; data zamieszczenia: 14.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grudziądz , ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4511111, faks 056 4511132.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grudziadz.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż materiałów do modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni betonowej o długości 0,239 km i tłuczniowej o długości 0,561 km - droga gminna nr 40161C w miejscowości Gogolin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie materiałów budowlanych do miejscowości Gogolin, a następnie ich zamontowanie we wskazane przez Zamawiającego miejsce. Obszar ten zlokalizowany jest pomiędzy skrzyżowaniem z drogą powiatową Nr 1622C relacji Chełmno -Sztynwag, a miejscem w km 0+800 km. Początek kilometrażu (km 0+000) znajduje się na przecięciu osi drogi gminnej, z osią drogi powiatowej. Koniec zakresu dostawy znajduje się w km 0+800 - jest to odcinek drogi znajdujący się w terenie równinnym. Zakres dostawy uwzględnia różne typy nawierzchni drogowej. Nawierzchnie z płyt drogowych o min. grubości 15 cm ułożonych na podsypce cementowo-piaskowej w km od 0+041 do km 0+280 oraz nawierzchnia wykonana z kruszyw betonowych o zmiennej granulacji od 0,31 do 0,63 mm ułożonych na podsypce. Jezdnia o zmiennej szerokości 3,0 do 3,5 mm. Podstawowe parametry istniejącej drogi do uwzględnienia przy montażu materiałów: -odcinek prosty, dł. 41,0 m, szer. jezdni 3,5m, przekrój poprzeczny jednostronny 2,0%, -odcinek prosty, dł. 40,0 m, szer. jezdni 3,5m, przekrój poprzeczny jednostronny 2,0%, -odcinek prosty, dł. 39,0 m, szer. jezdni 3,5m, przekrój poprzeczny jednostronny 2,0%, -odcinek prosty, dł. 64,0 m, szer. jezdni 3,5m, przekrój poprzeczny daszkowy, -odcinek prosty, dł. 96,0 m, szer. jezdni 3,5m, przekrój poprzeczny daszkowy, -odcinek prosty, dł. 50,0 m, szer. jezdni 3,0m, przekrój poprzeczny daszkowy, -odcinek prosty, dł. 470,0 m, szer. jezdni 3,0m, przekrój poprzeczny daszkowy, Na istniejących łukach poziomych przekrój poprzeczny jednostronny o nachyleniu 2%. Na 122 metrze lewej strony jezdni uwzględnić istniejący zjazd gospodarczy szer. od 4,0 do 5,0m , skosy zjazdowe 1 : 1. Na całej długości nawierzchnia zjazdów wykonana z kruszywa ceglano-betonowego o minimalnej grubości warstwy 20 cm i przekroju poprzecznym jak dla nawierzchni drogowej. Droga gminna - W zależności od uwarunkowań terenowych zaplanowano wykonanie nawierzchni jezdni z: 1. Kruszyw betonowych o minimalnej grubości po zagęszczeniu 15 cm ułożonych na warstwie odsączającej o grubości 15 cm po zagęszczeniu. Na odcinku od 0+000 do 0+041 - w terenie równinnym, 2. Płyt drogowych betonowych sześciokątnych ułożonych na podsypce cementowo piaskowej o minimalnej grubości 15 cm na odcinku od 0+041 do 0,120 i od 0+1 84 do 0+280 - pochylenie podłużne, 3. Płyt drogowych istniejących poprzez naprawę i oczyszczenie nawierzchni z istniejących betonowych płyt drogowych o powierzchni całkowitej 100 m2 na odcinku drogi od 0+120 do 0+184- pochylenie podłużne, 4. Kruszyw betonowych o minimalnej grubości po zagęszczeniu 15 cm ułożonych na warstwie odsączającej o grubości 15 cm po zagęszczeniu. Na odcinku od 0+280 do 0+800- w terenie równinnym Od km 0+184 do 0+280 konstrukcja jezdni obramowana jednostronnie ściekiem z elementów betonowych typu trójkątnego. Odprowadzenie wód opadowych Na większości odcinka zaplanowano powierzchniowy spływ wód opadowych spadkami poprzecznymi w kierunku rowów przydrożnych lub ścieków trójkątnych . W km 0+161 - 0+165,0 zaplanowano oczyszczenie istniejącego przepustu drogowego z namułów o grubości powyżej 10 cm oraz wykonanie dwóch przyczółków betonowych. Drzewostan i zieleń Istnieje konieczność wycinki 30 drzew. Należy usunąć przerośniętą i niepielęgnowaną darninę znajdującą się w granicach pasa drogowego. Po wyprofilowaniu poboczy i skarp - obsiać je trawą. Organizacja ruchu W trakcie wykonywania prac istniejące oznakowanie należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem. Po wykonaniu prac należy skorygować, lokalizację i wysokość znaków, dopasowując je zgodnie z przepisami , do nowych warunków. Zestawienie materiałów: 1. Cement portlandzki, zwykły bez dodatków CEM II/A 32,5, 32,5B - 1,055 t 2. Miał kamienny łamany (kruszony) 0-4,0 mm - 24,024 t 3. Piasek do betonów zwykłych - 157,855 m3 4. Płyty drogowe betonowe - prefabrykowane 3x1,5 x0,15 m - 525 m2 5. Płyty ściekowe grubości 20 cm - tryb trójkątny - 309 szt. 6. Tłuczeń kamienny niesortowany - 534,24 t 7. Zaprawa cementowa M-7 - 2,625 m3.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dostawa i montaż materiałów do modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni betonowej o długości 0,239 km i tłuczniowej o długości 0,561 km - droga gminna nr 40161C w miejscowości Gogolin, do 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.30.00-5, 14.21.22.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 500.00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2014-07-29 do godz. 11:00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie OC na kwotę min. 100.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wzór oferty na dostawy Wzór oferty na dostawy; Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) wynikającym ze zmian przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) terminu zakończenia inwestycji z uwagi na: a) siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy, i których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, b) przeszkody, utrudnienia spowodowane przez osoby trzecie, c) opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez Inwestora.3) wysokości wynagrodzenia z uwagi na: a) zwiększony zakres robót - roboty uzupełniające, b) zrezygnowanie z części robót, c) ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 4) w przypadku zmiany okoliczności związanych z podwykonawstwem - w szczególności w przypadku zmiany podwykonawców, zrezygnowania z podwykonawców lub powierzenia części zamówienia podwykonawcom. Wszelkie zmiany umowy wymagają obustronnej akceptacji na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Grudziądz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, p. 104.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Grudziądz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, p. 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

SIWZ + załączniki

Wyniki postępowania

Załączniki

Powiadom znajomego