W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Grudziądz

ul. Wybickiego 38

86-300 Grudziądz

tel. (+48 56) 451 11 11 (centrala)
fax: (+48 56) 451 11 32

 

e-mail: ug@grudziadz.ug.gov.pl

 

EPUAP: j6026xurfs

Adresy Elektronicznej Skrzynki podawczej:

j6026xurfs/skrytka

j6026xurfs/SkrytkaESP

 

NIP: 876-23-13-291
REGON: 871118626
TERYT: 0406012

przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt oraz wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu gminy Grudziądz
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy PLF.271.32.2016
Zamawiający Gmina Grudziądz
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 209.000,00 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE "DANIEL" ARTUR ZIELASKOWSKI, ul. Dworcowa 14, 86-300 Grudziądz, za cenę 169 211.10 zł, Uzasadnienie wyboru: Oferta poprawna pod względem formalnym i merytorycznym. Uzyskała największą liczbę punktów zgodnie z przyjętym w SIWZ kryterium oceny ofert. Oferta najkorzystniejsza.
Ogłoszenie nr 359196 - 2016 z dnia 2016-12-05 r.
Grudziądz: Prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt oraz wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu gminy Grudziądz
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grudziądz, krajowy numer identyfikacyjny 871118626, ul. ul. Wybickiego  38, 86-300  Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 4511111, e-mail ug@grudziadz.ug.gov.pl, faks 56 4511132.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.grudziadz.opl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.bipgrudzidz.lo.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertę w formie pisemnej nalezy złozyć w siedibie Zamawiajacego, tj. Urzedzie Gminy Grudziądz w Biurze Obsługi Interesanta, hol główny (parter)
Adres:
Urząd Gminy Grudziądz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt oraz wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu gminy Grudziądz
Numer referencyjny: PLF.271.32.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie

II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt oraz wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu gminy Grudziądz. Szacunkowa, roczna ilość psów przebywających w schronisku w ramach zamówienia publicznego - ok 60. Szacunkowa, roczna ilość kotów przebywających w schronisku w ramach zamówienia publicznego - ok 5. Szacunkowa, roczna ilość wyjazdów w celu wyłapywania zwierząt w ramach zamówienia publicznego - ok 84 razy. Podane wyżej ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. 1. Zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom poprzez świadczenie następujących usług, na następujących warunkach: 1) przyjmowanie, transport zwierząt zagubionych, zabłąkanych i porzuconych lub z innych przyczyn bezdomnych z terenu Gminy Grudziądz, w szczególności wskazanych przez Policję oraz pracowników Referatu Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Gminy w Grudziądzu, 2) zwierzęta z terenu Gminy Grudziądz powinny przebywać w kojcach, przeznaczonych wyłącznie dla zwierząt pochodzących z terenu Gminy Grudziądz, 3) zapewnienie 15-dniowej kwarantanny zwierząt wraz z zapewnieniem im opieki weterynaryjnej w zakresie kontroli stanu zdrowia, profilaktyki, leczenia oraz zwalczania pasożytów wewnętrznych i zewnętrznych, 4) zapewnienie opieki w pozostałym okresie pobytu zwierząt wraz z zapewnieniem opieki weterynaryjnej w zakresie kontroli stanu zdrowia zwierząt, profilaktyki, leczenia oraz zwalczania pasożytów wewnętrznych i zewnętrznych, 5) wyżywienie polegające na dostarczeniu karmy w odpowiedniej ilości i stałego dostępu do wody zdatnej do picia, 6) zapewnienie nadzoru weterynaryjnego: a) prowadzenie szczepień przeciwko wściekliźnie wśród zwierząt przebywających w schronisku, b) obligatoryjną sterylizację i kastrację psów i kotów, w przypadku, gdy w okresie 1 miesiąca pomimo zastosowanego programu adopcyjnego nie znaleziono nowego właściciela; okres 1 miesiąca zastosowania programu adopcyjnego liczony począwszy od następnego dnia po upływie 15-dniowego okresu kwarantanny, c) koty jako osobniki wolno żyjące będą staraniem Wykonawcy wypuszczane wolno. 7) oznakowanie psów, w przypadku gdy pies nie został wcześniej poddany zaczipowaniu oraz zarejestrowanie w bazie danych, w której aktualnie prowadzone są dane psów z terenu Gminy Grudziądz, 8) aktywne poszukiwanie osób chętnych do adopcji zwierząt bezdomnych , 9) usypianie ślepych miotów zwierząt. 2. Wyłapywanie bezdomnych zwierząt, dostarczenie ich do schroniska: 1) wyłapywanie zwierząt z terenu Gminy Grudziądz, w szczególności wskazanych przez Policję oraz pracowników Referatu Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Gminy w Grudziądzu, w ciągu maksymalnie 1/2/3 godziny od czasu zgłoszenia (w zależności zobowiązania wyrażonego w ofercie); 2) Wykonawca zobowiązany jest w trakcie wyłapywania i transportu zwierząt korzystać z urządzeń i środków, które nie stwarzają zagrożenia życia, zdrowia oraz cierpienia zwierząt, posiadających stosowne certyfikaty; 3) przewożenie zwierząt pojazdem dopuszczonym przez Powiatowego Lekarza Weterynarii do schroniska dla bezdomnych zwierząt; 4) zapewnienie w razie potrzeby pomocy lekarskiej i diagnostycznej podczas przeprowadzanej akcji wyłapywanie i transportu zwierząt; 5) w przypadku ustalenia właściciela zwierząt przebywających w schronisku Wykonawca ma prawo obciążyć kosztami pobytu tego Właściciela, zgodnie z cennikiem zawartym w regulaminie schroniska. 3. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej: 1) wykazu zwierząt przebywających w schronisku zawierającego dane określone w § 6 rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. z 2004 r., nr 158, poz. 1657), 2) adopcji zwierząt, 3) ilości zwierząt przyjętych do schroniska, w stosunku do których ustalono właściciela, 4) rejestr zgłoszeń z przeprowadzonych interwencji w sprawie wyłapywania zwierząt przez osobę wyznaczoną przez Wykonawcę (rejestr powinien być prowadzony w postaci tabelarycznej i zawierać: datę zgłoszenia, dane personalne osoby zgłaszającej włącznie z nr tel., datę i formę przeprowadzenia interwencji, podpis osoby przeprowadzającej interwencję). 4. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu kserokopii otrzymanych protokołów lub innych dokumentów kontroli od uprawnionych organów kontrolujących w szczególności inspekcji weterynaryjnej oraz sanitarnej - w terminie 7 dni od dnia ich otrzymania. 5. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania miesięcznego zestawienia dotyczącego aktualnego stanu zwierząt pochodzących z terenu Gminy Grudziądz, przebywających w schronisku. Zestawienie miesięczne powinno zawierać: 1) datę przyjęcia zwierzęcia do schroniska, 2) dane podmiotu przekazującego zwierzę do schroniska, 3) opis zwierzęcia, w tym gatunek, wiek, płeć, maść i oznakowanie, 4) data zaczipowania oraz numer mikroczipa, 5) dane dotyczące przeprowadzonych zabiegów weterynaryjnych, 6) datę opuszczenia schroniska oraz imię, nazwisko i adres osoby, której przekazano zwierzę, 7) datę śmierci z podaniem przyczyny. 6. Wykonawca w ramach umowy zapewnia utylizację zwierząt padłych i poddanych eutanazji, które znajdowały się w schronisku . 7. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu do uzgodnienia projekt regulaminu schroniska dla bezdomnych zwierząt oraz propozycję wysokości opłat pobieranych w schronisku, w ciągu 30 dni od daty zawarcia umowy. 8. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia strony internetowej, na której będą zamieszczone i aktualizowane na bieżąco fotografie oraz informacje dotyczące wszystkich zwierząt pochodzących z terenu Gminy Grudziądz - chronologicznie. 9. Obiekt, w którym prowadzona będzie opieka nad bezdomnymi zwierzętami z terenu Gminy - Grudziądz musi spełniać wszelkie standardy budowlane, jak również wymagania zawarte w rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. z 2004 r., nr 158, poz. 1657) 10. W dniu zakończenia umowy Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania uwierzytelnionej kserokopii wszelkiej dokumentacji niezbędnej do sprawowania dalszej opieki nad zwierzętami, w szczególności dokumentacji weterynaryjnej zwierząt pochodzących z terenu Gminy Grudziądz przebywających w schronisku. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania wszelkich przepisów prawnych związanych z w/w działalnością, w tym w szczególności: 1) ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2013 r., poz. 856 ze zm.), 2) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2014 r., poz. 1539 ze zm.), 3) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r., poz. 250), 4) rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. z 2004 r., nr 158, poz. 1657), 5) rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998 r. w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt (Dz. U. z 1998 r., nr. 116, poz. 753). 12. W terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy wyłoniony Wykonawca przedłoży umowę o stałej współpracy z lekarzem weterynarii w celu zapewnienia prawidłowego wykonania zadania przewidzianego w umowie na prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt, wyłapania bezdomnych zwierząt. 13. Podwykonawcy: Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania kontroli na terenie schroniska w zakresie jakości i zgodności wykonywania usługi przez Wykonawcę z postanowieniami umowy. O zamiarze i czasie przeprowadzenia kontroli Zamawiający powiadomi Wykonawcę

II.5) Główny kod CPV: 98380000-0
Dodatkowe kody CPV:85200000-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/12/2017

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że posiada zezwolenie wydane przez Wójta, Burmistrza lub Prezydenta Miasta na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schroniska dla bezdomnych zwierząt (zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późniejszymi zmianami).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej;Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego;Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Koncesja, zezwolenie lub licencja lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że posiada zezwolenie wydane przez Wójta, Burmistrza lub Prezydenta Miasta na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schroniska dla bezdomnych zwierząt (zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późniejszymi zmianami);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nrczas trwania etapu



Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60
Czas wyłapania bezdomnych zwierząt od momentu zgłoszenia40

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nrczas trwania etapu



Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z niniejszej umowy wymagają formy pisemnej i zgody obu stron pod rygorem nieważności takich zmian i będą te zmiany dopuszczalne wyłącznie w granicach i na zasadach unormowania zawartego w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 6 ust. 2 umowy, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) zwiększania lub zmniejszenia zakresu usług, 2) zmiany stawki podatku od towarów i usług, 3) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 4) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - na zasadach i w sposób określony w ust. 3 - 8, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 13/12/2016, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:


SIWZ+załączniki
Informacja z otwarcia ofert
Wynik postępowania

Załączniki

Powiadom znajomego