W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Grudziądz

ul. Wybickiego 38

86-300 Grudziądz

tel. (+48 56) 451 11 11 (centrala)
fax: (+48 56) 451 11 32

 

e-mail: ug@grudziadz.ug.gov.pl

 

EPUAP: j6026xurfs

Adresy Elektronicznej Skrzynki podawczej:

j6026xurfs/skrytka

j6026xurfs/SkrytkaESP

 

NIP: 876-23-13-291
REGON: 871118626
TERYT: 0406012

II/4/2010

Szczegóły
jakiego organu Rady Gminy Grudziądz
z dnia
w sprawie ustalenia diet dla przewodniczącego rady gminy, radnych oraz wysokości zwrotu kosztów przejazdu.
na podstawie art.25 ust. 4,6,7,8,10 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym/Dz.U z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z póżn. zm/ oraz Rpz[prządzenia Ministra Spraw Wewnątrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2000r. w sprawie sposobu uistalenia należności z tytułu zwrotu kosztów podróży służbowych radnych gminy /Dz.U z 200r. Nr 66, poz.800 z póżn. zm/.
status uchwały obowiązująca

Załączniki

Powiadom znajomego