na podstawie |
art. 18 ust. 2 pkt 15 i art. 40 ust. l ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r. Nr 142, póz.1591, z 2002r. Nr 23, póz. 220, Nr 62 poz.558, Nr 113, poz.984, Nr 153, póz.1271, Nr 214, poz.1806, z 2003r. Nr 80, poz.717, Nr 162, póz.1568, z 2004r. Nr 102, poz.1055, Nr 116, poz.1203, z 2005r. Nr 172, poz.1441, Nr 175, poz.1457, z 2006r. Nr 17, poz.128, Nr 181, poz.1337, z 2007r. Nr 48 poz.327, Nr 138, poz.974, Nr 173, poz.1218, oraz z2008r. Nr 180, poz.1111, Nr 223,poz.l458, z2009r. Nr 52, poz.420, Nr 157, póz.1241, z 2010r. Nr 28, poz.142 i 146, Nr 40, poz.230, Nr 106,poz.675, z 201 Ir.Nr 21, poz.l 13, Nr 117, poz.679, Nr 134,poz.777, Nr 149, poz.887, Nr 217,poz.l281, z 2012r. poz.567) oraz art. 6 l ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r., póz. 391) w zw. z art. 10 ust. l z dnia l lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 152, póz. 897) |