na podstawie |
art.18 ust.2 pkt.15 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591, z2002r. Nr 23, póz. 220, Nr 62 poz.558, Nr 113, poz.984, Nr 153, poz.1271, Nr 214, poz.1806, z2003r. Nr 80, poz.717, Nr 162, poz.1568, z2004r. Nr 102, poz.1055, Nr 116, poz.1203, z2005r. Nr 172, póz.1441, Nr 175, poz.1457, z 2006r. Nr 17, póz.128, Nr 181, poz.1337, z 2007r. Nr 48 poz.327, Nr 138, poz.974, Nr 173, póz.1218, oraz z2008r. Nr 180, poz.llll, Nr 223,poz.l458, z2009r. Nr 52, poz.420, Nr 157, póz.1241, z2010r. Nr 28, poz.142 i 146, Nr 40, poz.230, Nr 106,poz.675, z2011r.Nr 21, poz.113, Nr 117, poz.679, Nr 134,poz.777, Nr 149, poz.887, Nr 217,poz.l281, z2012r. poz.567) w związku żart. 6c ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. póz. 391) |