W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Grudziądz

ul. Wybickiego 38

86-300 Grudziądz

tel. (+48 56) 451 11 11 (centrala)
fax: (+48 56) 451 11 32

 

e-mail: ug@grudziadz.ug.gov.pl

 

EPUAP: j6026xurfs

Adresy Elektronicznej Skrzynki podawczej:

j6026xurfs/skrytka

j6026xurfs/SkrytkaESP

 

NIP: 876-23-13-291
REGON: 871118626
TERYT: 0406012

Ewidencja ludności - Dowody osobiste

XML

Wniosek o wydanie dowodu osobistego

Złożenie wniosku o wydanie dowodu osobistego   Wniosek o wydanie dowodu osobistego składa się w organie dowolnej gminy na terytorium RP i w tym samym miejscu odbiera się dowód osobisty. - Wniosek o wydanie dowodu osobistego składa się osobiście lub w postaci elektronicznej – podpisany podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP lub...

Zastrzeżenie numeru pesel oraz cofnięcie zastrzeżenia numeru pesel

1. Zastrzeżenie numeru pesel: Pełnoletni obywatel lub cudzoziemiec posiadający numer PESEL składa osobiście w organie dowolnej gminy na piśmie utrwalonym w postacie papierowej, oparzonym własnoręcznym podpisem wypełniony wniosek „Zastrzeżenie albo cofnięcie zastrzeżenia numeru PESEL”. W przypadku niemożności osobistego złożenia wniosku o...

Zameldowanie w trybie administracyjnym

Opis sprawy Osoba przebywająca na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest obowiązana zameldować się w miejscu pobytu stałego lub czasowego najpóźniej w 30. dniu, licząc od dnia przybycia do tego miejsca. Wszelkie wątpliwości dotyczące zgłoszenia zameldowania lub charakteru pobytu osoby w lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie,...

Wymeldowanie w trybie administracyjnym

Wymagane dokumenty •    Wniosek w sprawie wymeldowania osoby •    Załączniki: dokumenty potwierdzające aktualny stan prawny posesji lub lokalu (decyzje, przydziały, wypisy z ksiąg wieczystych, umowy) •    Dokument stwierdzający, że wnioskodawca jest właścicielem bądź osobą dysponującej tytułem...

Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego lub pobytu czasowego

Wymagane dokumenty - wypełniony druk „Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego” lub „Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego” -  dowód osobisty, - pełnomocnictwo (w przypadku osoby upoważnionej) wraz z dowodem wniesienia opłaty skarbowej z tytułu złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie...

Zgłoszenie pobytu stałego lub pobytu czasowego

Wymagane dokumenty   •    wypełniony druk „Zgłoszenie pobytu stałego” lub „Zgłoszenie pobytu czasowego” potwierdzony przez właściciela lub inny podmiot dysponujący tytułem prawnym do lokalu, •    do wglądu odpowiedni dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu,...

Unieważnienie dowodu osobistego

Zgodnie z ustawą z dnia 6 sierpnia 2010r. o dowodach osobistych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 Nr 167 poz. 1131 z późn. zm.) Art. 47. 1. Posiadacz dowodu osobistego, którego dowód osobisty został utracony lub uszkodzony, zgłasza niezwłocznie, osobiście ten fakt organowi dowolnej gminy, a posiadacz dowodu osobistego przebywający poza terytorium...