W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Grudziądz

ul. Wybickiego 38

86-300 Grudziądz

tel. (+48 56) 451 11 11 (centrala)
fax: (+48 56) 451 11 32

 

e-mail: ug@grudziadz.ug.gov.pl

 

EPUAP: j6026xurfs

Adresy Elektronicznej Skrzynki podawczej:

j6026xurfs/skrytka

j6026xurfs/SkrytkaESP

 

NIP: 876-23-13-291
REGON: 871118626
TERYT: 0406012

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Obsługa budżetu gminy Grudziądz oraz jej jednostek organizacyjnych na lata 2009-2011. Bankowa obsługa na ustalonych w postępowaniu warunkach obejmować będzie również nowo powstałe w trakcie realizacji zamówienia jednostki organizacyjne gminy
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gmina Grudziądz
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej 14 tys euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Bank Spółdzielczy w Łasinie 86-320 Łasin ul. Odrodzenia 5 Cena oferty - 3,36% +0,50 zł

Ogłoszenie o zamówieniu w trybie: przetarg nieograniczony

( zamieszczone w BZP w dniu 13/11/2008, nr ogłoszenia: 310833-2008)

Gmina Grudziądz

Wybickiego 38

86-300 Grudziądz

ogłasza przetarg nieograniczony na:

Obsługa budżetu gminy Grudziądz oraz jej jednostek organizacyjnych na lata 2009-2011.

Bankowa obsługa na ustalonych w postępowaniu warunkach obejmować będzie również nowo powstałe w trakcie realizacji zamówienia jednostki organizacyjne gminy.

Wspólny Słownik Zamówień: 66130000-0

Termin wykonania zamówienia : obsługa bankowa od 01 stycznia 2009 roku do 31 grudnia 2011 roku

Termin związania ofertą: 30 dni

W postępowaniu nie przewiduje się wnoszenia wadium

Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w pokoju 204.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest także dostępna na stronie internetowej:

www.bip.grudziadz.lo.pl

Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z wykonawcami są:

·

w zakresie proceduralnym:

1

Skarbnik Gminy Alicja Marchlewicz - Skarbnik Gminy tel. (56) 4511144.

·

w zakresie merytorycznym:

1

Skarbnik Gminy Alicja Marchlewicz - Skarbnik Gminy tel. (56) 4511144

Oferty należy składać siedzibie Zamawiającego, pokój nr 102 do dnia 2008-12-02 do godz. 10:00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 2008-12-02 o godz. 10:05 w sali 205 w siedzibie Zamawiającego.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Warunki udziału w postępowaniu i sposób oceny ich spełnienia:


Lp:


Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny:


1


Okres obsługi bankowej w latach 2009-2011

Warunek będzie uważany za spełniony jeśli zostanie potwierdzony stosownym oświadczeniem oferenta załączonym do oferty lub zawartym w ofercie.

2


Zamawiający wymaga, aby stanowiska do bankowości elektronicznej funkcjonowały z dniem obowiązywania umowy

Warunek będzie uważany za spełniony jeśli zostanie potwierdzony stosownym oświadczeniem oferenta załączonym do oferty lub zawartym w ofercie.

3


Wykonawca w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do zapewnienia kompleksowej obsługi elektronicznej w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami prawa w zakresie bankowej obsługi finansowej budżetu gminy

Warunek będzie uważany za spełniony jeśli zostanie potwierdzony stosownym oświadczeniem oferenta załączonym do oferty lub zawartym w ofercie.

4


Realizacji dyspozycji pieniężnych w dniu ich przyjęcia

Warunek będzie uważany za spełniony jeśli zostanie potwierdzony stosownym oświadczeniem oferenta załączonym do oferty lub zawartym w ofercie.

5


Możliwość umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych

Warunek będzie uważany za spełniony jeśli zostanie potwierdzony stosownym oświadczeniem oferenta załączonym do oferty lub zawartym w ofercie.

6


Możliwość zaciągania kredytów w rachunku bieżącym, oprocentowanie kredytu na rachunku bieżącym oparte na stawce WIBOR dla 3M złotowych depozytów międzybankowych wyliczonej jako średnia z 10 ostatnich dni poprzedzających okres obrachunkowy, marża banku wynosi 0%, Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat bankowych od zaangażowania kredytu to jest salda nie wykorzystanej części kredytu

Warunek będzie uważany za spełniony jeśli zostanie potwierdzony stosownym oświadczeniem oferenta załączonym do oferty lub zawartym w ofercie.

7


Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą posiadać oddział lub filię w Grudziądzu oraz uruchomić punkt kasowy w siedzibie zamawiającego.

Warunek będzie uważany za spełniony jeśli zostanie potwierdzony stosownym oświadczeniem oferenta załączonym do oferty lub zawartym w ofercie.

8


Niniejszymi warunkami zamówienia objęte zostaną następujące jednostki organizacyjne Gminy Grudziądz: Urząd Gminy Grudziądz,Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej,Gminny Ośrodek Kultury w Małym Rudniku,Gminna Biblioteka Publiczna w Małym Rudniku.

Warunek będzie uważany za spełniony jeśli zostanie potwierdzony stosownym oświadczeniem oferenta załączonym do oferty lub zawartym w ofercie.


Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:

Nr


Kryterium


Waga


1


Koszt prowadzenia i obsługi rachunku


45%


2


Wysokość prowizji od wypłat świadczeń rodzinnych


40%


3


Oprocentowanie środków na rachunku bankowym


15%


Grudziądz dnia: 2008-11-13

SIWZ

Oświadczenie

Formularz oferty

Odpowiedzi na zapytania:

1. Odpowiedź

Załączniki

SIWZ pdf, 136 kB
Oświadczenie pdf, 133 kB
Odpowiedź pdf, 75 kB

Powiadom znajomego