W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Grudziądz

ul. Wybickiego 38

86-300 Grudziądz

tel. (+48 56) 451 11 11 (centrala)
fax: (+48 56) 451 11 32

 

e-mail: ug@grudziadz.ug.gov.pl

 

EPUAP: j6026xurfs

Adresy Elektronicznej Skrzynki podawczej:

j6026xurfs/skrytka

j6026xurfs/SkrytkaESP

 

NIP: 876-23-13-291
REGON: 871118626
TERYT: 0406012

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Mokrem
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy UG117
Zamawiający Gmina Grudziądz
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej 14 tys. euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
ABM SOLID SA 33-100 Tarnów Bartla 3 Cena oferty - 3 783 678.70 zł

Ogłoszenie o zamówieniu w trybie: przetarg nieograniczony

( zamieszczone w BZP w dniu 12/10/2009, nr ogłoszenia: 175067-2009)

Gmina Grudziądz

Wybickiego 38

86-300 Grudziądz

ogłasza przetarg nieograniczony na:

Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Mokrem

 

Wspólny Słownik Zamówień: 45000000-7

Termin wykonania zamówienia : data zakończenia: 2011-12-31

Termin związania ofertą: 30 dni

Wadium: 76 000.10 zł (słownie: siedemdziesiąt sześć tysięcy 10/100 zł)

Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w pokoju 115

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest także dostępna na stronie internetowej:

WWW.bip.grudziadz.lo.pl

Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z wykonawcami są:

w zakresie proceduralnym:

1

Kierownik Referatu Oświaty Bogusław Drozdowski - tel. (056) 4511120.

w zakresie merytorycznym:

1

Kierownik Referatu Oświaty Bogusław Drozdowski - tel. (056) 4511120

Oferty należy składać siedzibie Zamawiającego, pokój nr 102 do dnia 2009-11-13 do godz. 11:00.

Otwarcie ofert nastąpi 2009-11-13 o godz. 11:05 w Sali 205 w siedzibie Zamawiającego.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Warunki udziału w postępowaniu i sposób oceny ich spełnienia:

Lp:

Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny:

1

Sytuacja podmiotowa wykonawcy

Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych

2

Zdolność ekonomiczna i finansowa

Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

3

Zdolność techniczna

Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:

Nr

Kryterium

Waga

1

Cena (koszt)

100%

Grudziądz dnia: 2009-10-12

SIWZ+załączniki

Odpowiedzi na pytania:

Odpowiedź na pytanie nr 1

Odpowiedź na pytanie nr 2

Odpowiedź na pytanie nr 3

Odpowiedź na pytanie nr 4

Odpowiedź na pytanie nr 5

Odpowiedź na pytanie nr 6

Odpowiedź na pytanie nr 7

Odpowiedź na pytanie nr 8

Odpowiedź na pytanie nr 9

Odpowiedź na pytanie nr 10

odpowiedź na pytanie nr 11

Odpowiedź na pytanie nr 12

Odpowiedź na pytanie nr 13

Odpowiedź na pytanie nr 14

Odpowiedź na pytanie nr 15

Załącznik nr 1

Załącznik nr 2

Załącznik nr 3

Załącznik nr 4

 

Protesty:

Protest nr 1

Odpowiedź na protest nr 1

Informacje:

Informacja o przedłużeniu terminu składania ofert

Uzupełnienie kosztorysu

Informacja o przedłużeniu terminu składania ofert

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

Wyniki postępowania

Informacja o wniesionym proteście:

Treść protestu

Załączniki

Protest nr 1 pdf, 818 kB

Powiadom znajomego