W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Grudziądz

ul. Wybickiego 38

86-300 Grudziądz

tel. (+48 56) 451 11 11 (centrala)
fax: (+48 56) 451 11 32

 

e-mail: ug@grudziadz.ug.gov.pl

 

EPUAP: j6026xurfs

Adresy Elektronicznej Skrzynki podawczej:

j6026xurfs/skrytka

j6026xurfs/SkrytkaESP

 

NIP: 876-23-13-291
REGON: 871118626
TERYT: 0406012

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno - tłocznym, łącznie o długości ok. 16,8 km wraz z przyłączami i niezbędnym uzbrojeniem na sieci w miejscowościach Nowa Wieś i Świerkocin.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy OSR.271.9.2012
Zamawiający Gmina Grudziądz
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej 14 tys. euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Energoeko Sp. z o.o. Głowackiego 6 83-110 Tczew cena oferty: 5 830 477,39 zł
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno - tłocznym, łącznie o długości ok. 16,8 km wraz z przyłączami i niezbędnym uzbrojeniem na sieci w miejscowościach Nowa Wieś i Świerkocin.
Numer ogłoszenia: 143422 - 2012; data zamieszczenia: 07.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grudziądz , ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4511111, faks 056 4511132.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grudziadz.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno - tłocznym, łącznie o długości ok. 16,8 km wraz z przyłączami i niezbędnym uzbrojeniem na sieci w miejscowościach Nowa Wieś i Świerkocin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Postanowienia ogólne: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno - tłocznym, łącznie o długości ok. 16,8 km wraz z przyłączami i niezbędnym uzbrojeniem na sieci w miejscowościach Nowa Wieś i Świerkocin. 2. Kod CPV 45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45232423-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45232424-0 Roboty budowlane w zakresie wylotów kanałów ściekowych Przedsięwzięcie jest dofinansowane w ramach działania 1.1 - gospodarka wodno-ściekowa Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013. Projekt pn. Ochrona zlewni rzeki Osy i Wisły na terenie gminy Grudziądz - etap II. Umowa o dofinansowanie nr POIS.01.01.00-00-220/10-00. 3. Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie sieci kanalizacyjnej w systemie tłoczno-grawitacyjnej wraz z przepompowniami głównymi oraz przydomowymi określonymi w dokumentacji technicznej jako: ETAP I - MIEJSCOWOŚĆ NOWA WIEŚ - ŚWIERKOCIN ulice:Parkowa,Górna,29 Października, Grudziądzka , Parowa, Polna, Sztumska , Klonowa ,Osikowa, Jaworowa. Zakres zawarty na arkuszach : 1,2,4,5,9,12,13,14,15,16 Sieć kanalizacyjna: Grawitacyjna: -Rura kanalizacyjna PVC - śr. zewn. 200 mm 7679 mb Tłoczna: -Rura kanalizacyjna PE, PEHD - śr. zewn. 63 mm 246 mb -Rura kanalizacyjna PE, PEHD - śr. zewn. 90 mm 100 mb Przyłącza: -Rura kanalizacyjna PVC - śr. zewn. 160 mm 720 mb -Ilość przyłączy 160 szt. Elementy kanalizacji: -studzienki kanalizacyjne o śr. 600 mm 198 szt. - Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 20 szt - studzienki kanalizacyjne o śr. 425 160 szt ETAP II - MIEJSCOWOŚĆ NOWA WIEŚ - ŚWIERKOCIN ulice: Grudziądzka, Piaskowa, 6 Marca , Świerkocińska ,Leśna , zakres zawarty na arkuszach : 7,7/1,6,10,11,27,24,26,25,28,29,30, Sieć kanalizacyjna: Grawitacyjna: - Rura kanalizacyjna PVC - śr. zewn. 200 mm 8821 mb Przyłącza: - Rura kanalizacyjna PVC - śr. zewn. 160 mm 1095 mb - Ilość przyłączy 219 szt Elementy kanalizacji: -studzienki kanalizacyjne o śr. 600 mm 237 szt. - Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 31 szt. - studzienki kanalizacyjne o śr. 425 219 szt. Oraz przepompownie: - dla etapu I Przepompownie ścieków zbiorcze PZ/1 szt 1 średnicy 1200 mm gł.3,6 m z pompą o wydajności 2,5 m3 / h i wysokości podnoszenia 10 .o m Przepompownie przydomowe typu Pzp 6 - szt. 4 średnicy 800 mm gł. 2,0 m z pompą z silnikiem 2,2 kW - dla etapu II Przepompownie ścieków zbiorcze PZ / 1 - szt 1 średnicy 1200 mm gł.4,6 m z pompą o wydajności 2,5 m3 / h i wysokości podnoszenia 10 .o m Przepompownie przydomowe typu Pzp 6 - szt 11 średnicy 800 mm gł. 2,0 m z pompą z silnikiem 2,2 kW 4. Sposób realizacji zamówienia Prace muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, ustawą - Prawo budowlane i wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi, wg powszechnie obowiązujących profesjonalnych standardów w tego rodzaju robotach oraz przy zachowaniu najwyższej staranności i bezpieczeństwa. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne atesty i świadectwa dopuszczające do użytku. Roboty winny być prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców i użytkowników okolicznych posesji.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowościach Nowa Wieś i Świerkocin. Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia robót uzupełniających do 25%.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40-8, 45.23.24.23-3, 45.23.24.24-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 60 000 zł 2. Wadium należy wnieść przed terminem składania i otwarcia ofert tj. do dnia: 23.05.2012 r. do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. Pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy O/Łasin 86950000080008872120000001 b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w ustawie PZP 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie PZP.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda, aby Wykonawcy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali min. 8 000 m kanalizacji w systemie grawitacyjno-tłocznym z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda, aby kadra kierownicza która będzie brała udział w wykonywaniu zamówienia posiadała - uprawnienia w zakresie budowy sieci sanitarnych oraz posiadała doświadczenie przy wykonywaniu podobnych robót (udział w co najmniej jednym zamówieniu o podobnym charakterze tzn. budowie kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno-tłocznym o długości min 8.000 m). - Uprawnienia w zakresie robót drogowych - Uprawnienia w zakresie robót elektrycznych Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda, aby Wykonawca posiadał opłacone ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 5 mln zł. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ;

2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ;

3. Wzór umowy - zał. nr 6 do SIWZ;

4. Potwierdzenie złożenia wadium;

5. Wykaz części zamówienia które będą wykonane przez podwykonawcę - zał. nr 7 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) wynikającym ze zmian przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) terminu zakończenia inwestycji z uwagi na: - siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawców, których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, - przeszkody, utrudnienia spowodowane przez osoby trzecie, - opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez Zamawiającego. 3) wysokości wynagrodzenia z uwagi na: - zwiększony zakres robót - roboty uzupełniające - zrezygnowanie z części robót. Zmiany Umowy muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 Ustawy PZP, stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużania terminu wykonania umowy i zwiększania wynagrodzenia, jeżeli zmiana wymuszona jest uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Grudziądz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, pokój 209.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Gmina Grudziądz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, pokój 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedsięwzięcie jest dofinansowane w ramach działania 1.1 - gospodarka wodno-ściekowa Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013. Projekt pn. Ochrona zlewni rzeki Osy i Wisły na terenie gminy Grudziądz - etap II. Umowa o dofinansowanie nr POIS.01.01.00-00-220/10-00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

SIWZ + załączniki

Odpowiedź na pytanie nr 1

odpwiedź na pytanie nr 2

odpwiedź na pytanie nr 3

odpwiedź na pytanie nr 4

odpwiedź na pytanie nr 5

odpwiedź na pytanie nr 6

odpwiedź na pytanie nr 7

odpwiedź na pytanie nr 8

odpwiedź na pytanie nr 9

odpwiedź na pytanie nr 10

odpwiedź na pytanie nr 11

odpwiedź na pytanie nr 12

odpwiedź na pytanie nr 13

odpwiedź na pytanie nr 14

odpwiedź na pytanie nr 15

odpwiedź na pytanie nr 16

odpwiedź na pytanie nr 17

odpwiedź na pytanie nr 18

odpwiedź na pytanie nr 19

odpwiedź na pytanie nr 20

odpwiedź na pytanie nr 21

odpwiedź na pytanie nr 22

odpowiedź na pytanie nr 23

odpowiedź na pytanie nr 24

odpowiedź na pytanie nr 25

odpowiedź na pytanie nr 26

odpowiedź na pytanie nr 27

odpowiedź na pytanie nr 28

odpowiedź na pytanie nr 29

uzupełnienie dokumentacji1

uzupełnienie dokumentacji 2

uzupełnienie dokumentacji 3

uzupełnienie dokumentacji 4

uzupełnienie dokumentacji 5

uzupełnienie dokumentacji 6

uzupełnienie dokumentacji 7

Uzupełnienie dokumentacji 8

uzupełnienie dokumentacji 9

uzupełnienie dokumentacji 10

uzupełnienie dokumentacji 11

uzupełnienie dokumentacji 12

uzupełnienie dokumentacji 13

uzupełnienie dokumentacji 14

uzupełnienie dokumentacji 15

uzupełnienie dokumentacji 16

uzupełnienie dokumentacji 17

uzupełnienie dokumentacji 18

uzupełnienie dokumentacji 19

uzupełnienie dokumentacji 20

uzupełnienie dokumentacji 21

uzupełnienie dokumentacji 22

uzupełnienie dokumentacji 23

uzupełnienie dokumentacji 24

zmiany siwz

zmiany siwz 2

zmiany siwz 3

zmiany siwz 4

zmiana ogłoszenia o przetargu

zmiana ogłoszenia o przetargu 2

zmiana ogłoszenia o przetargu 3

zmiana ogłoszenia o przetargu 4

poprawiony wzór umowy

poprawione przedmiary

otwarcie ofert

powiadomienie o wyborze najkorzysniejszej oferty

ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty




Załączniki

zmiany siwz pdf, 206 kB
zmiany siwz 2 pdf, 415 kB
zmiany siwz 3 pdf, 186 kB
zmiany siwz 4 pdf, 171 kB

Powiadom znajomego