W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Grudziądz

ul. Wybickiego 38

86-300 Grudziądz

tel. (+48 56) 451 11 11 (centrala)
fax: (+48 56) 451 11 32

 

e-mail: ug@grudziadz.ug.gov.pl

 

EPUAP: j6026xurfs

Adresy Elektronicznej Skrzynki podawczej:

j6026xurfs/skrytka

j6026xurfs/SkrytkaESP

 

NIP: 876-23-13-291
REGON: 871118626
TERYT: 0406012

przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Bieżące utrzymanie przystanków, dróg gminnych, cmentarzy oraz miejsc pamięci narodowej na terenie Gminy Grudziądz w 2016 r.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy PLF.271.41.2015
Zamawiający Gmina Grudziądz
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 207.000,00 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Firma Usługowo-Handlowa Leszek Szyszkowski, 87-220 Radzyń Chełmiński, Dębieniec 8, Cena oferty - 188 889.78 zł‚ Uzasadnienie wyboru: Oferta poprawna pod względem formalnym i merytorycznym. Uzyskała największa liczbę punktów zgodnie z przyjętymi w SIWZ kryteriami oceny ofert. Oferta najkorzystniejsza.
Bieżące utrzymanie przystanków, dróg gminnych, cmentarzy oraz miejsc pamięci narodowej na terenie Gminy Grudziądz w 2016 r.
Numer ogłoszenia: 338588 - 2015; data zamieszczenia: 10.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grudziądz , ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4511111, faks 056 4511132.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grudziadz.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie przystanków, dróg gminnych, cmentarzy oraz miejsc pamięci narodowej na terenie Gminy Grudziądz w 2016 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące utrzymanie przystanków, dróg gminnych, cmentarzy oraz miejsc pamięci narodowej na terenie Gminy Grudziądz w 2016 r. 1. Bieżące utrzymanie przystanków obejmuje: 1) w okresie letnim - (utrzymanie letnie od dnia 1 kwietnia do dnia 31 października): a) oczyszczanie peronów przystanków na całej ich powierzchni, w tym części wewnętrznej wiaty przystankowej oraz dojścia od wiaty do peronu, polegającego na sprzątaniu z brudu i śmieci, mycia szyb, malowania oraz konserwacji, uprzątnięciu nieczystości, opróżnianiu śmietników nie rzadziej niż raz na miesiąc lub czasie 4 godzin od momentu zgłoszenia takiej konieczności przez Zamawiającego; b) usuwanie traw i chwastów na przystankach nie rzadziej niż raz na dwa miesiące lub czasie 4 godzin od momentu zgłoszenia takiej konieczności przez Zamawiającego 2) w okresie zimowym - (utrzymanie zimowe od dnia 1 listopada do dnia 31 marca): a) oczyszczanie peronów przystanków na całej ich powierzchni, w tym części wewnętrznej wiaty przystankowej oraz dojścia od wiaty do peronu, polegającego na sprzątaniu z brudu i śmieci, uprzątnięcie nieczystości, opróżnianiu śmietników, nie rzadziej niż raz na miesiąc lub czasie 4 godzin od momentu zgłoszenia takiej konieczności przez Zamawiającego; b) odśnieżanie, w tym usuwania lodu z powierzchni przystanków, w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, odśnieżanie jest uzależnione od występowania opadów śniegu lub czasie 2 godzin od momentu zgłoszenia takiej konieczności przez Zamawiającego; c) posypywanie powierzchni przystanków środkami przeciwpoślizgowymi, w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, posypywanie uzależnione jest od występowania zjawisk atmosferycznych lub czasie 2 godzin od momentu zgłoszenia takiej konieczności przez Zamawiającego; d) usuwanie nadmiaru śniegu i lodu z dachów wiat, w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, usuwanie uzależnione jest od występowania zjawisk atmosferycznych lub w czasie 2 godzin od momentu zgłoszenia takiej konieczności przez Zamawiającego. 3) w całym okresie obowiązywania umowy: uporządkowania przystanków w przypadku zaistnienia aktów wandalizmu, w szczególności uprzątnięcia szkła po rozbiciu szyb w wiacie, wymiany rozbitych szyb (ok 15 szt. rocznie) nie rzadziej niż raz na miesiąc lub czasie 4 godzin od momentu zgłoszenia takiej konieczności przez Zamawiającego. 2. Zamawiający jest uprawniony do zmiany terminu wykonywania usług, polegającej na wydłużeniu lub skróceniu okresu letniego, w zależności od warunków atmosferycznych lub bieżących potrzeb. 3. Wszystkie czynności objęte bieżącym utrzymaniem przystanków dróg gminnych, cmentarzy oraz miejsc pamięci narodowej na terenie Gminy Grudziądz Wykonawca będzie realizował tylko na wyraźnie zlecenie pracownika Zamawiającego. 4. Wykonawca wystawi fakturę za zlecenia, o których mowa w § 2 tylko za miesiące faktycznego wykonania przedmiotu umowy. 5. Wykaz przystanków objętych przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. 6. Bieżące utrzymanie dróg obejmuje: a) koszenie poboczy dróg gminnych na szerokości 1,5 m po każdej stronie drogi, a w przypadku dróg z obustronnymi rowami - na całej szerokości rowu odwadniającego, 3 razy w roku ( w okresie wiosennym, letnim i jesiennym), szacunkowa powierzchnia jednorazowego koszenia: ok. 220.000,00 m2, b) remont zjazdów z dróg gminnych - szacunkowa ilość 10 obiektów po ok. 28 m2 c) wprowadzanie zatwierdzonej organizacji ruchu poprzez oznakowanie dróg gminnych, w miarę potrzeb zgłaszanych każdorazowo przez Zamawiającego, poprzez zakup i ustawienie wraz z zakotwieniem i zabetonowaniem słupów i znaków zakazu, nakazu i ostrzegawczych w szacunkowej ilości: 80 szt. d) Wynajem sprzętu - koparko-ładowarki w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego - przewidywana ilość godzin: 500 godzin w skali roku. f) cięcia pielęgnacyjnego drzew polegającego na ich przycinaniu lub usunięciu chorych drzew. Pozyskane drzewo Wykonawca ma obowiązek dostarczenia do placówki wskazanej każdorazowo przez Zamawiającego. Dostarczenie winno być potwierdzone protokołem odbioru. g) wycięciu krzewów. W cenę usługi f) i g) należy wkalkulować koszty usunięcia drzewa, utylizacji gałęzi, uprzątnięcia terenu po usunięciu drzewa oraz zabiegach pielęgnacyjnych. 7. Bieżące utrzymanie cmentarzy gminnych i miejsc pamięci narodowej obejmuje świadczenie prac porządkowych, wykonywanych 5 razy w roku, polegających na: a) sprzątaniu odpadów; b) likwidacji dzikich składowisk odpadów i utylizacja wszelkich zanieczyszczeń znajdujących się na terenie objętym zamówieniem; c) uprzątnięciu liści i usunięciu ich z terenu cmentarzy oraz miejsc pamięci w okresie jesiennym; d) koszeniu trawy oraz usunięciu jej z terenu cmentarzy oraz miejsc pamięci w okresie letnim i wiosennym; e) usuwaniu wszelkich samosiewów z terenu cmentarzy oraz miejsc pamięci 8. Wykaz cmentarzy i miejsc pamięci narodowej objętych przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SIWZ 9. Za usługi będące przedmiotem umowy Wykonawca będzie wystawiał fakturę raz na dwa miesiące..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Bieżące utrzymanie przystanków, dróg gminnych, cmentarzy oraz miejsc pamięci narodowej na terenie Gminy Grudziądz w 2016 r. do 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 98.37.11.11-5, 34.99.22.00-9, 77.21.15.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000.00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2015-12-18 do godz. 09:00.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że zrealizował przynajmniej 3 usługi swoim zakresem obejmujące usługi określone w opisie przedmiotu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje przynajmniej: 3 kosiarkami, 1 samochodem dostawczym i 1 koparko-ładowarką

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że zrealizował przynajmniej 3 usługi swoim zakresem obejmujące usługi określone w opisie przedmiotu zamówienia.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wzór oferty na dostawy, Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej: 1) wynagrodzenia określonego w § 6 w przypadku w przypadku konieczności wykonania robót uzupełniających, 2) terminu realizacji umowy w razie wystąpienia siły wyższej (np. klęski żywiołowe, huragan, powódź, strajk, nietypowych warunków pogodowych) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania usługi. 2. Zamawiający ma prawo do zwiększania lub zmniejszania ilości sprzątanych przystanków (nowo wybudowane lub demontaż istniejących) w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, o nie więcej niż 10% pierwotnej ilości, bez zmiany wysokości wynagrodzenia. 3. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy będą odbywały się w formie aneksów, sporządzanych na piśmie, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Grudziądz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, p. 104.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Grudziądz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, p. 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 
SIWZ+załączniki

Numer ogłoszenia: 346276 - 2015; data zamieszczenia: 17.12.2015

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 338588 - 2015 data 10.12.2015 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Grudziądz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4511111, fax. 056 4511132.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1).
  • W ogłoszeniu jest: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000.00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2015-12-18 do godz. 09:00..
  • W ogłoszeniu powinno być: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000.00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2015-12-21 do godz. 10:00..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Grudziądz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, p. 102..
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Grudziądz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, p. 102.
Powiadomienie o zmianach treści SIWZ
Poprawiony załącznik nr 4 do SIWZ - Wzór formularza oferty

Wyniki postępowania

Załączniki

Powiadom znajomego