przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie miejscowości Piaski i Linarczyk - etap I |
---|---|
Status zamówienia | unieważnione |
Nr sprawy | PLF.271.1.25.2017 |
Zamawiający | Gmina Grudziądz |
Tryb zamówienia | przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | poniżej 5.225.000,00 euro |
Termin składania ofert |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Ogłoszenie nr 578248-N-2017 z dnia 2017-08-28 r.
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.bip.grudziadz.lo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
www.bip.grudziadz.lo.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.bip.grudziadz.lo.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Biuro Obsługi Interesanta, hol główny, parter
Adres:
Urząd Gminy Grudziądz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie miejscowości Piaski i Linarczyk - etap I
Numer referencyjny: PLF.271.1.25.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: A. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacyjnej na terenie miejscowości Piaski i Linarczyk - etap I A. W ramach zadania planuje się wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej oraz ciśnieniowej wraz z jedną strefową przepompownią ścieków z zasilaniem energetycznym oraz przebudowa odcinka sieci wodociągowej. Odgałęzienia grawitacyjne oraz ciśnieniowe zostaną wyprowadzone do granicy działek i zaślepione. Wodociąg: - rurociąg PE Dn110mm SDR 17, PN10 - 44,0 m. Kanalizacja sanitarna: - studnie żelbetowe Dn 1200mm - 16 szt.; - studnie żelbetowe odpowietrzająco-napowietrzające Dn 1200mm - 1 szt.; - studnie żelbetowe rozprężne Dn 1200mm - 1 szt.; - studnie PP Dn 425mm - 23 szt.; - rura PVC SN8 (8,0 kN/m2) Dn 200mm - 741,0 m; - rura PVC SN8 (8,0 kN/m2) Dn 160mm - 126,0 m; - rurociąg PE Dn90 SDR 17, PN10 - 126,0 m; - przepompownia ścieków strefowa - 1 szt. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ oraz przedmiar robót - załącznik nr 11a do SIWZ. B. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacyjnej na terenie miejscowości Piaski i Linarczyk - etap I B. W ramach zadania planuje się wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej oraz ciśnieniowej wraz z trzema strefowymi przepompowniami ścieków z zasilaniem energetycznym oraz przebudowa odcinka sieci wodociągowej. Odgałęzienia grawitacyjne oraz ciśnieniowe zostaną wyprowadzone do granicy działek i zaślepione. Wodociąg: - rurociąg PE Dn110mm SDR 17, PN10 - 81,0 m. Kanalizacja sanitarna: - studnie żelbetowe Dn 1200mm - 29 szt.; - studnie żelbetowe odpowietrzająco-napowietrzające Dn 1200mm - 2 szt.; - studnie żelbetowe rozprężne Dn 1200mm - 2 szt.; - studnie PP Dn 425mm - 14 szt.; - rura PVC SN8 (8,0 kN/m2) Dn 200mm - 741,0 m; - rura PVC SN8 (8,0 kN/m2) Dn 160mm - 226,0 m; - rurociąg PE Dn140 SDR 17, PN10 - 1794,0 m; - rurociąg PE Dn90 SDR 17, PN10 - 1.358,0 m; - rurociąg PE Dn63 SDR 17, PN10 - 294,0 m; - rurociąg PE Dn50 SDR 17, PN10 - 597,0 m; - rurociąg PE Dn40 SDR 17, PN10 - 14,0 m; - przepompownia ścieków strefowa - 3 szt. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany uzyskać pozwolenie na użytkowanie obejmujące cały zakres zadania inwestycyjnego (obejmującego etap IA i IB) Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ oraz przedmiar robót - załącznik nr 11b do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
| 2017-10-31 | ||
| 2017-12-29 |
II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: data zakończenia: 2017-10-31 – dla zadania częściowego: 1 data zakończenia: 2017-12-29 – dla zadania częściowego: 2
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w niniejszym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie OC na kwotę minimum: Dla zadania częściowego nr 1 – 400.000,00 zł Dla zadania częściowego nr 2 – 1.000.000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia, to taki który: Dla zadania częściowego nr 1 – a) wykaże się doświadczeniem, tj. wykonał w sposób należyty, zgodnie z prawem budowlanym i który prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, modernizacji, lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej o wartości minimum 400.000,00 zł brutto każda; b) dysponuje lub będzie dysponował osobami, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych – 1 osoba. Dla zadania częściowego nr 2 – a) wykaże się doświadczeniem, tj. wykonał w sposób należyty, zgodnie z prawem budowlanym i który prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, modernizacji, lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej o wartości minimum 1.000.000,00 zł brutto każda; b) dysponuje lub będzie dysponował osobami, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych – 1 osoba. Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.) lub ważne odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22.12.2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016, poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1) Wykaz robót budowanych; 2) Wykaz osób; 3) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 7 500.00 PLN (słownie: siedem tysięcy pięćset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 26 000.00 PLN (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy 00/100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2017-09-12 do godz. 09:00.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przewiduje się możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) wynikającym ze zmian przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) terminu wykonania umowy, o którym mowa w § 4 ust. 1, za zgodą stron w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających zrealizowanie przedmiotu umowy w terminie przewidzianym umową, oraz których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć; siłę wyższą należy rozumieć jako zdarzenie zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia, o charakterze nagłym, niezależne od woli stron i działalności ludzkiej, b) wystąpienia przeszkód, utrudnień spowodowanych przez osoby trzecie, c) wystąpienia opóźnień, przeszkód, utrudnień spowodowanych przez Zamawiającego, d) dokonania w trakcie realizacji przedmiotu umowy zmian dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, e) konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, f) wykonywania robót uzupełniających, g) wystąpienia opóźnień wynikających z odmowy lub opóźnienia wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, h) wystąpienia opóźnień wynikających z konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu, lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy, i) wydania postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych, j) zmian spowodowanych nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, k) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych (w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów), l) wystąpienia warunków atmosferycznych, terenowych lub wodnych utrudniających wykonanie umowy, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez wykonawcę opóźnienie, w szczególności długotrwałe opady atmosferyczne, wysokie stany wód gruntowych, lokalne podtopienia, stany zagrożenia powodziowego. 3) wysokości wynagrodzenia z uwagi na ustawową zmianę stawki podatku VAT, 4) w przypadku zmiany okoliczności związanych z podwykonawstwem - w szczególności w przypadku zmiany podwykonawców, zrezygnowania z podwykonawców lub powierzenia części zamówienia podwykonawcom, 5) zmiany robót przewidzianych do wykonania w poszczególnych etapach, ustalonych w harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik do niniejszej umowy, jeżeli zmiany te nie będą miały wpływu na termin wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w §4 ust. 1. Zmiana harmonogramu rzeczowo – finansowego będzie się odbywała na wniosek Wykonawcy, który przedłoży Zamawiającemu zmieniony harmonogram rzeczowo-finansowy i pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-09-12, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: | 1 | Nazwa: | Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie miejscowości Piaski i Linarczyk - etap IA |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie miejscowości Piaski i Linarczyk - etap I B. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
SIWZ+załączniki
Załącznik 10 - Dokumentacja cz. 1
Załącznik 10 - Dokumentacja cz.2
Załącznik 10 - Dokumentacja cz. 3
Załącznik 10 - Dokumentacja cz. 4
Załącznik 10 - Dokumentacja cz. 5
Załącznik 10 - Dokumentacja cz. 6
Załącznik 10 - Dokumentacja cz. 7
Załącznik 11 - Przedmiary robót
Odpowiedź nr 1
Odpowiedź nr 2 Załącznik graficzny
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie nr 500021501-N-2017 z dnia 31-08-2017 r.
Data: 28/08/2017
Adres strony internetowej (url): www.bip.grudziadz.lo.pl
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: A. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacyjnej na terenie miejscowości Piaski i Linarczyk - etap I A. W ramach zadania planuje się wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej oraz ciśnieniowej wraz z jedną strefową przepompownią ścieków z zasilaniem energetycznym oraz przebudowa odcinka sieci wodociągowej. Odgałęzienia grawitacyjne oraz ciśnieniowe zostaną wyprowadzone do granicy działek i zaślepione. Wodociąg: - rurociąg PE Dn110mm SDR 17, PN10 - 44,0 m. Kanalizacja sanitarna: - studnie żelbetowe Dn 1200mm - 16 szt.; - studnie żelbetowe odpowietrzająco-napowietrzające Dn 1200mm - 1 szt.; - studnie żelbetowe rozprężne Dn 1200mm - 1 szt.; - studnie PP Dn 425mm - 23 szt.; - rura PVC SN8 (8,0 kN/m2) Dn 200mm - 741,0 m; - rura PVC SN8 (8,0 kN/m2) Dn 160mm - 126,0 m; - rurociąg PE Dn90 SDR 17, PN10 - 126,0 m; - przepompownia ścieków strefowa - 1 szt. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ oraz przedmiar robót - załącznik nr 11a do SIWZ. B. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacyjnej na terenie miejscowości Piaski i Linarczyk - etap I B. W ramach zadania planuje się wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej oraz ciśnieniowej wraz z trzema strefowymi przepompowniami ścieków z zasilaniem energetycznym oraz przebudowa odcinka sieci wodociągowej. Odgałęzienia grawitacyjne oraz ciśnieniowe zostaną wyprowadzone do granicy działek i zaślepione. Wodociąg: - rurociąg PE Dn110mm SDR 17, PN10 - 81,0 m. Kanalizacja sanitarna: - studnie żelbetowe Dn 1200mm - 29 szt.; - studnie żelbetowe odpowietrzająco-napowietrzające Dn 1200mm - 2 szt.; - studnie żelbetowe rozprężne Dn 1200mm - 2 szt.; - studnie PP Dn 425mm - 14 szt.; - rura PVC SN8 (8,0 kN/m2) Dn 200mm - 741,0 m; - rura PVC SN8 (8,0 kN/m2) Dn 160mm - 226,0 m; - rurociąg PE Dn140 SDR 17, PN10 - 1794,0 m; - rurociąg PE Dn90 SDR 17, PN10 - 1.358,0 m; - rurociąg PE Dn63 SDR 17, PN10 - 294,0 m; - rurociąg PE Dn50 SDR 17, PN10 - 597,0 m; - rurociąg PE Dn40 SDR 17, PN10 - 14,0 m; - przepompownia ścieków strefowa - 3 szt. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany uzyskać pozwolenie na użytkowanie obejmujące cały zakres zadania inwestycyjnego (obejmującego etap IA i IB) Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ oraz przedmiar robót - załącznik nr 11b do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być: A. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacyjnej na terenie miejscowości Piaski i Linarczyk - etap I A. W ramach zadania planuje się wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej oraz ciśnieniowej wraz z jedną strefową przepompownią ścieków z zasilaniem energetycznym oraz przebudowa odcinka sieci wodociągowej. Odgałęzienia grawitacyjne oraz ciśnieniowe zostaną wyprowadzone do granicy działek i zaślepione. Wodociąg: - rurociąg PE Dn110mm SDR 17, PN10 - 44,0 m. Kanalizacja sanitarna: - studnie żelbetowe Dn 1200mm - 16 szt.; - studnie żelbetowe odpowietrzająco-napowietrzające Dn 1200mm - 1 szt.; - studnie żelbetowe rozprężne Dn 1200mm - 1 szt.; - studnie PP Dn 425mm - 23 szt.; - rura PVC SN8 (8,0 kN/m2) Dn 200mm - 741,0 m; - rura PVC SN8 (8,0 kN/m2) Dn 160mm - 126,0 m; - rurociąg PE Dn90 SDR 17, PN10 - 126,0 m; - przepompownia ścieków strefowa - 1 szt. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ oraz przedmiar robót - załącznik nr 11a do SIWZ. B. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacyjnej na terenie miejscowości Piaski i Linarczyk - etap I B. W ramach zadania planuje się wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej oraz ciśnieniowej wraz z trzema strefowymi przepompowniami ścieków z zasilaniem energetycznym oraz przebudowa odcinka sieci wodociągowej. Odgałęzienia grawitacyjne oraz ciśnieniowe zostaną wyprowadzone do granicy działek i zaślepione. Wodociąg: - rurociąg PE Dn110mm SDR 17, PN10 - 81,0 m. Kanalizacja sanitarna: - studnie żelbetowe Dn 1200mm - 29 szt.; - studnie żelbetowe odpowietrzająco-napowietrzające Dn 1200mm - 2 szt.; - studnie żelbetowe rozprężne Dn 1200mm - 2 szt.; - studnie PP Dn 425mm - 14 szt.; - rura PVC SN8 (8,0 kN/m2) Dn 200mm - 741,0 m; - rura PVC SN8 (8,0 kN/m2) Dn 160mm - 226,0 m; - rurociąg PE Dn140 SDR 17, PN10 - 1794,0 m; - rurociąg PE Dn90 SDR 17, PN10 - 1.358,0 m; - rurociąg PE Dn63 SDR 17, PN10 - 294,0 m; - rurociąg PE Dn50 SDR 17, PN10 - 597,0 m; - rurociąg PE Dn40 SDR 17, PN10 - 14,0 m; - przepompownia ścieków strefowa - 3 szt. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany uzyskać pozwolenie na użytkowanie obejmujące cały zakres zadania inwestycyjnego (obejmującego etap IA i IB) Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ oraz przedmiar robót - załącznik nr 11b do SIWZ.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 7 500.00 PLN (słownie: siedem tysięcy pięćset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 26 000.00 PLN (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy 00/100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2017-09-12 do godz. 09:00.
W ogłoszeniu powinno być: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 7 500.00 PLN (słownie: siedem tysięcy pięćset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 26 000.00 PLN (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy 00/100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2017-09-13 do godz. 09:00.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Data: 2017-09-12, godzina: 09:00
W ogłoszeniu powinno być: Data: 2017-09-13, godzina: 09:00
Data: 28/08/2017
Adres strony internetowej (url):
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: załącznik 1
Punkt:
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacyjnej na terenie miejscowości Piaski i Linarczyk - etap I A. W ramach zadania planuje się wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej oraz ciśnieniowej wraz z jedną strefową przepompownią ścieków z zasilaniem energetycznym oraz przebudowa odcinka sieci wodociągowej. Odgałęzienia grawitacyjne oraz ciśnieniowe zostaną wyprowadzone do granicy działek i zaślepione. Wodociąg: - rurociąg PE Dn110mm SDR 17, PN10 - 44,0 m. Kanalizacja sanitarna: - studnie żelbetowe Dn 1200mm - 16 szt.; - studnie żelbetowe odpowietrzająco-napowietrzające Dn 1200mm - 1 szt.; - studnie żelbetowe rozprężne Dn 1200mm - 1 szt.; - studnie PP Dn 425mm - 23 szt.; - rura PVC SN8 (8,0 kN/m2) Dn 200mm - 741,0 m; - rura PVC SN8 (8,0 kN/m2) Dn 160mm - 126,0 m; - rurociąg PE Dn90 SDR 17, PN10 - 126,0 m; - przepompownia ścieków strefowa - 1 szt. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ oraz przedmiar robót - załącznik nr 11a do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacyjnej na terenie miejscowości Piaski i Linarczyk - etap I A. W ramach zadania planuje się wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej oraz ciśnieniowej wraz z jedną strefową przepompownią ścieków z zasilaniem energetycznym oraz przebudowa odcinka sieci wodociągowej. Odgałęzienia grawitacyjne oraz ciśnieniowe zostaną wyprowadzone do granicy działek i zaślepione. Wodociąg: - rurociąg PE Dn110mm SDR 17, PN10 - 44,0 m. Kanalizacja sanitarna: - studnie żelbetowe Dn 1200mm - 16 szt.; - studnie żelbetowe rozprężne Dn 1200mm - 1 szt.; - studnie PP Dn 425mm - 26 szt.; - rura PVC SN8 (8,0 kN/m2) Dn 200mm – 741,0 m; - rura PVC SN8 (8,0 kN/m2) Dn 160mm – 126,0 m; - rurociąg PE Dn90 SDR 17, PN10 – 502,5 m; - przepompownia ścieków strefowa - 1 szt. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ oraz przedmiar robót - załącznik nr 11a do SIWZ.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: załącznik 1
Punkt:
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacyjnej na terenie miejscowości Piaski i Linarczyk - etap I B. W ramach zadania planuje się wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej oraz ciśnieniowej wraz z trzema strefowymi przepompowniami ścieków z zasilaniem energetycznym oraz przebudowa odcinka sieci wodociągowej. Odgałęzienia grawitacyjne oraz ciśnieniowe zostaną wyprowadzone do granicy działek i zaślepione. Wodociąg: - rurociąg PE Dn110mm SDR 17, PN10 - 81,0 m. Kanalizacja sanitarna: - studnie żelbetowe Dn 1200mm - 29 szt.; - studnie żelbetowe odpowietrzająco-napowietrzające Dn 1200mm - 2 szt.; - studnie żelbetowe rozprężne Dn 1200mm - 2 szt.; - studnie PP Dn 425mm - 14 szt.; - rura PVC SN8 (8,0 kN/m2) Dn 200mm - 741,0 m; - rura PVC SN8 (8,0 kN/m2) Dn 160mm - 226,0 m; - rurociąg PE Dn140 SDR 17, PN10 - 1794,0 m; - rurociąg PE Dn90 SDR 17, PN10 - 1.358,0 m; - rurociąg PE Dn63 SDR 17, PN10 - 294,0 m; - rurociąg PE Dn50 SDR 17, PN10 - 597,0 m; - rurociąg PE Dn40 SDR 17, PN10 - 14,0 m; - przepompownia ścieków strefowa - 3 szt. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany uzyskać pozwolenie na użytkowanie obejmujące cały zakres zadania inwestycyjnego (obejmującego etap IA i IB) Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ oraz przedmiar robót - załącznik nr 11b do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacyjnej na terenie miejscowości Piaski i Linarczyk - etap I B. W ramach zadania planuje się wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej oraz ciśnieniowej wraz z trzema strefowymi przepompowniami ścieków z zasilaniem energetycznym oraz przebudowa odcinka sieci wodociągowej. Odgałęzienia grawitacyjne oraz ciśnieniowe zostaną wyprowadzone do granicy działek i zaślepione. Wodociąg: - rurociąg PE Dn110mm SDR 17, PN10 - 81,0 m. Kanalizacja sanitarna: - studnie żelbetowe Dn 1200mm - 29 szt.; - studnie żelbetowe odpowietrzająco-napowietrzające Dn 1200mm - 2 szt.; - studnie żelbetowe rozprężne Dn 1200mm - 3 szt.; - studnie żelbetowe pomiarowe Dn 1200 mm – 1 szt.; -studnie PP Dn 425mm - 16 szt.; - rura PVC SN8 (8,0 kN/m2) Dn 200mm – 1.339,0 m; - rura PVC SN8 (8,0 kN/m2) Dn 160mm – 226,0 m; - rurociąg PE Dn140 SDR 17, PN10 – 1.794,0 m; - rurociąg PE Dn90 SDR 17, PN10 – 1.358,0 m; - rurociąg PE Dn63 SDR 17, PN10 - 294,0 m; - rurociąg PE Dn50 SDR 17, PN10 - 597,0 m; - rurociąg PE Dn40 SDR 17, PN10 - 14,0 m; - rurociąg PE Dn140 PN10 SDR17 RC typ 3 – 412,0 m; - r.o. PE Dn225 SDR17, PN10 – 56,5 m; - r.o. PE Dn160 SDR17, PN10 – 10,5 m; - r.o. Stal. Dn355,6x10mm – 163,0 m; - r.o. Stal. Dn323,9x8,0mm – 140,5 m; - przepompownia ścieków strefowa - 3 szt.; - kontenerowa stacja dezodoryzacji – 1 szt. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany uzyskać pozwolenie na użytkowanie obejmujące cały zakres zadania inwestycyjnego (obejmującego etap IA i IB) Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ oraz przedmiar robót - załącznik nr 11b do SIWZ.