W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Grudziądz

ul. Wybickiego 38

86-300 Grudziądz

tel. (+48 56) 451 11 11 (centrala)
fax: (+48 56) 451 11 32

 

e-mail: ug@grudziadz.ug.gov.pl

 

EPUAP: j6026xurfs

Adresy Elektronicznej Skrzynki podawczej:

j6026xurfs/skrytka

j6026xurfs/SkrytkaESP

 

NIP: 876-23-13-291
REGON: 871118626
TERYT: 0406012

przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Grudziądz
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy PLF.271.17.2015
Zamawiający Gmina Grudziądz
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 207.000,00 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Zadanie nr: 1 ASTRUS Rafał Nagrabecki,75-727 Koszalin, Orla 13A/4,Cena oferty - 103 093.47 zł‚Uzasadnienie wyboru: Oferta poprawna pod względem formalnym i merytorycznym. Uzyskała największa liczbę punktów zgodnie z przyjętymi w SIWZ kryteriami oceny ofert. Oferta najkorzystniejsza; Zadanie nr: 2 MOJE BAMBINO Sp. z o.o. Sp. k., 93-428 Łódź, ul.Graniczna 46, Cena oferty - 290 000.00 zł‚ Uzasadnienie wyboru: Oferta poprawna pod względem formalnym i merytorycznym. Uzyskała największa liczbę punktów zgodnie z przyjętymi w SIWZ kryteriami oceny ofert. Oferta najkorzystniejsza; Zadanie nr: 3 MOJE BAMBINO Sp. z o.o. Sp. k., 93-428 Łódź, ul. Graniczna 46, Cena oferty - 137 800.10 zł‚ Uzasadnienie wyboru: Oferta poprawna pod względem formalnym i merytorycznym. Uzyskała największa liczbę punktów zgodnie z przyjętymi w SIWZ kryteriami oceny ofert. Oferta najkorzystniejsza;
Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Grudziądz
Numer ogłoszenia: 168922 - 2015; data zamieszczenia: 07.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grudziądz , ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4511111, faks 056 4511132.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grudziadz.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Grudziądz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych na terenie gminy Grudziądz związana z realizacją projektu systemowego POKL, poddziałanie 9.1.1 na zadanie: Modernizacja Oddziałów Przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych na terenie gminy Grudziądz, mające na celu zapewnienie dostępu do wysokiej jakości usług edukacji przedszkolnej..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 37.00.00.00-8, 37.40.00.00-2, 37.50.00.00-3, 37.52.00.00-9, 37.52.41.00-8, 39.00.00.00-2, 39.29.23.00-8, 44.41.10.00-4, 39.14.10.00-2, 30.20.00.00-1, 30.12.00.00-6, 30.12.11.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 4 000.00 PLN (słownie: cztery tysiące 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 7 000.00 PLN (słownie: siedem tysięcy 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 3: 3 500.00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset 00/100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2015-07-16 do godz. 10:00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zadanie 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dostarczył i zamontował wyposażenie na minimum dwóch obiektach placów zabaw za co najmniej 60.000,00 zł każdy. Zadanie 2: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że doposażył minimum 3 oddziały przedszkolne, przedszkola lub szkoły w artykuły meblowe lub zabawki (w tym Zamawiający dopuszcza również artykuły piśmiennicze lub gry edukacyjne) za co najmniej 50.000,00 zł każdy. Zadanie 3: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że realizował min. 3 dostawy sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem o wartości co najmniej 40.000,00 zł każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zadanie 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, posiada ubezpieczenie OC na kwotę minimum 150.000,00 zł. Zadanie 2: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, posiada ubezpieczenie OC na kwotę minimum 300.000,00 zł. Zadanie 3: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, posiada ubezpieczenie OC na kwotę minimum 150.000,00 zł. W przypadku składania ofert na dwie lub trzy części: Zadanie 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, posiada ubezpieczenie OC na kwotę minimum 400.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zadanie 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dostarczył i zamontował wyposażenie na minimum dwóch obiektach placów zabaw za co najmniej 60.000,00 zł każdy. Zadanie 2: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że doposażył minimum 3 oddziały przedszkolne, przedszkola lub szkoły w artykuły meblowe lub zabawki (w tym Zamawiający dopuszcza również artykuły piśmiennicze lub gry edukacyjne) za co najmniej 50.000,00 zł każdy. Zadanie 3: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że realizował min. 3 dostawy sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem o wartości co najmniej 40.000,00 zł każda;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wzór oferty na dostawy; Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następującym zakresie: 1) wynikającym ze zmian przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) terminu zakończenia dostaw z uwagi na: a) siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy, i których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, b) przeszkody, utrudnienia spowodowane przez osoby trzecie, c) opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Grudziądz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, p.104.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Grudziądz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, p.10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy POKL, poddziałanie 9.1.1 na zadanie: Modernizacja Oddziałów Przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych na terenie gminy Grudziądz, mające na celu zapewnienie dostępu do wysokiej jakości usług edukacji przedszkolnej. Dofinansowanie 85%..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwarty został w załączniku nr 10a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostosowanie pomieszczeń oddziałów przedszkolnych poprzez dostawę i montaż niezbędnego wyposażenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwarty został w załączniku nr 10b do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.00.00.00-8, 37.40.00.00-2, 37.50.00.00-3, 37.52.00.00-9, 37.52.41.00-8, 39.00.00.00-2, 39.29.23.00-8, 44.41.10.00-4, 39.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwarty został w załączniku nr 10c do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.12.00.00-6, 30.12.11.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

SIWZ+załączniki

Zmodyfikowany wzór oferty oraz wzory umowy


Numer ogłoszenia: 174056 - 2015; data zamieszczenia: 13.07.2015

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 168922 - 2015 data 07.07.2015 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Grudziądz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4511111, fax. 056 4511132.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1).
  • W ogłoszeniu jest: Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2015-07-16 do godz. 10:00.
  • W ogłoszeniu powinno być: Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2015-07-16 do godz. 11:00.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: 16.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Grudziądz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, p.10..
  • W ogłoszeniu powinno być: 16.07.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Grudziądz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, p.102.

Powiadomienie o zmianach treści SIWZ

Odpowiedź nr 1


Odpowiedź nr 2     Załącznik nr 10a Załącznik nr 10b Załącznik nr 10c

Odpowiedź nr 3  Odpowiedź nr 4  Odpowiedź nr 5  Odpowiedź nr 6

Odpowiedź nr 7

Zestawienie ofert

Zestawienie ofert - poprawione


Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Załączniki

Powiadom znajomego