W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Grudziądz

ul. Wybickiego 38

86-300 Grudziądz

tel. (+48 56) 451 11 11 (centrala)
fax: (+48 56) 451 11 32

 

e-mail: ug@grudziadz.ug.gov.pl

 

EPUAP: j6026xurfs

Adresy Elektronicznej Skrzynki podawczej:

j6026xurfs/skrytka

j6026xurfs/SkrytkaESP

 

NIP: 876-23-13-291
REGON: 871118626
TERYT: 0406012

przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół im. Jana Pawła II w miejscowości Ruda
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy PLF.271.13.2015
Zamawiający Gmina Grudziądz
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 5.186.000,00 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Konsorcjum: Zakład Ogólnobudowlany TACZBUD Henryk Taczyński, Skurgwy 17, 86-318 Rogóźno, TACZBUD - bis Mariusz Taczyński, ul. Jodłowa 16 86-300 Grudziądz, za cenę 3 498 466.74 zł‚ Uzasadnienie wyboru: Oferta poprawna pod względem formalnym i merytorycznym. Uzyskała największa liczbę punktów zgodnie z przyjętymi w SIWZ kryteriami oceny ofert. Oferta najkorzystniejsza.
Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół im. Jana Pawła II w miejscowości Ruda
Numer ogłoszenia: 146054 - 2015; data zamieszczenia: 17.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grudziądz , ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4511111, faks 056 4511132.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grudziadz.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół im. Jana Pawła II w miejscowości Ruda.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół im. Jana Pawła II w miejscowości Ruda 1. Podstawowe dane o obiekcie. Projektowana hala sportowo - widowiskowa jest budynkiem wolnostojącym, nie podpiwniczonym, w części Sali sportowej - parterowym, w części zaplecza - 3 kondygnacyjnym. Rzut obiektu jest prostokątem o szerokości 18,40 m i długości 40,745 m; wysokość hali - 11,63 m. Poziom ±0.00 znajduje się 0,3 m nad otaczającym terenem. Obiekt projektowany jest wraz z łącznikiem parterowym, niepodpiwniczonym o wysokości około 4,68 m łączącym obiekt hali z istniejącą szkołą. Dane techniczne obiektu. - powierzchnia zabudowy hali z łącznikiem: 765,10 m2 - powierzchnia całkowita: 1003,19 m2 - powierzchnia użytkowa: 906,80 m2 - kubatura: 7430 m3 Przedmiotem zamówienia jest budowa typowej hali sportowo - widowiskowej z łącznikiem do istniejącego budynku szkoły, której zasadniczą część stanowi sala o powierzchni 520,86 m2 połączona z widownią na 131 miejsc siedzących. Dodatkowo w zakres zamówienia wchodzą roboty branżowe wraz z zagospodarowaniem terenu i instalacjami zewnętrznymi na działce. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w przedmiarach robót, SST oraz projekcie budowlanym. Zamawiający przewiduje zapłatę wynagrodzenia wykonawcy w częściach: Część I - 510.000,00 zł, Część II - 1.200.000,00 zł, Część III - pozostałe wynagrodzenie wykonawcy będące różnicą ceny ofertowej i wartości dwóch pozostałych części.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół im. Jana Pawła II w miejscowości Ruda, do 10% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.22.00-8, 45.30.00.00-0, 45.33.10.00-6, 45.33.11.00-7, 45.23.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50 000.00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2015-07-06 do godz. 10:00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie obiektów użyteczności publicznej o funkcji sportowo-rekreacyjnej o powierzchni zabudowy co najmniej 750 m2 i wartości minimum 3.000.000,00 zł każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum: a) 1 osobą posiadająca uprawnienia do kierowania robotami w branży ogólnobudowlanej, b) 1 osobą posiadająca uprawnienia do kierowania robotami w branży elektrycznej, c) 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w branży sanitarnej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie OC na kwotę minimum 2.000.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie obiektów użyteczności publicznej o funkcji sportowo-rekreacyjnej o powierzchni zabudowy co najmniej 750 m2 i wartości minimum 3.000.000,00 zł każda;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wzór oferty na roboty budowlane; Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) wynikającym ze zmian przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) terminu zakończenia inwestycji z uwagi na: a) siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy, i których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć ( w szczególności zaistnienie warunków atmosferycznych, terenowych lub wodnych utrudniających wykonanie umowy), b) przeszkody, utrudnienia spowodowane przez osoby trzecie, c) opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez Zamawiającego. 3) wysokości wynagrodzenia z uwagi na: a) zwiększony zakres robót - roboty uzupełniające, b) zrezygnowanie z części robót, c) ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 4) w przypadku zmiany okoliczności związanych z podwykonawstwem - w szczególności w przypadku zmiany podwykonawców, zrezygnowania z podwykonawców lub powierzenia części zamówienia podwykonawcom. 5) w przypadku zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Grudziądz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, p. 104.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Grudziądz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, p. 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


SIWZ+załączniki 1-10

Załącznik nr 11 - dokumentacja
specyfikacje techniczne Przedmiary Projekt wykonawczy elektryka i technika projekt wykonawczy- sanitarne-projekt przyłączy projekt wykonawczy- sanitarne- cz1 projekt wykonawczy- sanitarne-cz2 projekt wykonawczy- sanitarne-cz3 konstrukcja cz1 konstrukcja cz2 konstrukcja cz3 architektura - opis cz1 architektura - opis cz2 architektura - zagospodarowanie terenu + ściany

Numer ogłoszenia: 150778 - 2015; data zamieszczenia: 22.06.2015

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 146054 - 2015 data 17.06.2015 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Grudziądz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4511111, fax. 056 4511132.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2).
  • W ogłoszeniu jest: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie obiektów użyteczności publicznej o funkcji sportowo-rekreacyjnej o powierzchni zabudowy co najmniej 750 m2 i wartości minimum 3.000.000,00 zł każda.
  • W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie obiektów użyteczności publicznej o powierzchni zabudowy co najmniej 750 m2 i wartości minimum 3.000.000,00 zł każda.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.4.1).
  • W ogłoszeniu jest: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie obiektów użyteczności publicznej o funkcji sportowo-rekreacyjnej o powierzchni zabudowy co najmniej 750 m2 i wartości minimum 3.000.000,00 zł każda.
  • W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie obiektów użyteczności publicznej o powierzchni zabudowy co najmniej 750 m2 i wartości minimum 3.000.000,00 zł każda.

Powiadomienie o zmianach treści SIWZ

dokumentacja - Gaz

Zaktualizowane SST oraz opisy techniczne

Odpowiedź nr 1
Odpowiedź nr 2
dokumentacja geotechniczna
Odpowiedź nr 3
Odpowiedź nr 4

Numer ogłoszenia: 155402 - 2015; data zamieszczenia: 25.06.2015

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 146054 - 2015 data 17.06.2015 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Grudziądz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4511111, fax. 056 4511132.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1).
  • W ogłoszeniu jest: Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2015-07-06 do godz. 10:00.
  • W ogłoszeniu powinno być: Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2015-07-10 do godz. 10:00.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: 06.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Grudziądz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, p. 102.
  • W ogłoszeniu powinno być: 10.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Grudziądz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, p. 102.
Powiadomienie nr 2 o zmianach treści SIWZ

Numer ogłoszenia: 156960 - 2015; data zamieszczenia: 26.06.2015

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 146054 - 2015 data 17.06.2015 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Grudziądz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4511111, fax. 056 4511132.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1).
  • W ogłoszeniu jest: Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2015-07-10 do godz. 10:00.
  • W ogłoszeniu powinno być: Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2015-07-14 do godz. 10:00.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2).
  • W ogłoszeniu jest: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie obiektów użyteczności publicznej o powierzchni zabudowy co najmniej 750 m2 i wartości minimum 3.000.000,00 zł każda.
  • W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie obiektu użyteczności publicznej o powierzchni zabudowy co najmniej 750 m2 i wartości minimum 3.000.000,00 zł.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.4.1).
  • W ogłoszeniu jest: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie obiektów użyteczności publicznej o powierzchni zabudowy co najmniej 750 m2 i wartości minimum 3.000.000,00 zł każda.
  • W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie obiektu użyteczności publicznej o powierzchni zabudowy co najmniej 750 m2 i wartości minimum 3.000.000,00 zł.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: 10.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Grudziądz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, p. 102.
  • W ogłoszeniu powinno być: 14.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Grudziądz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, p. 102

Odpowiedź nr 5

Odpowiedź nr 6

Powiadomienie nr 3 o zmianach treści SIWZ

Ujednolicony tekst SIWZ

Odpowiedź nr 7

Odpowiedź nr 8

Odpowiedź nr 9 Skorygowany przedmiar inst. wod-kan, strony: 4, 6, 9 opisu oraz rys. A-0 i A-10

Odpowiedź nr 10 Powiadomienie nr 4 o zmianach treści SIWZ zmodyfikowany wzór umowy Pozwolenie na budowę

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Zawiadomienie o unieważnieniu czynności badania, oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty oraz o ponownym badaniu, ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty

Załączniki

Przedmiary zip, 763 kB
konstrukcja cz1 zip, 13.11 MB
konstrukcja cz2 zip, 9.03 MB

Powiadom znajomego