W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Grudziądz

ul. Wybickiego 38

86-300 Grudziądz

tel. (+48 56) 451 11 11 (centrala)
fax: (+48 56) 451 11 32

 

e-mail: ug@grudziadz.ug.gov.pl

 

EPUAP: j6026xurfs

Adresy Elektronicznej Skrzynki podawczej:

j6026xurfs/skrytka

j6026xurfs/SkrytkaESP

 

NIP: 876-23-13-291
REGON: 871118626
TERYT: 0406012

przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Rozbudowa dróg gminnych nr 040157C i 040158C Ruda-Szynych
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy PLF.271.1.2017
Zamawiający Gmina Grudziądz
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 5.225.000,00 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
TRAKCJA PRKiI S.A. 00-120 Warszawa Złota 59/XVIIIp Cena oferty - 7 212 189.27 zł Uzasadnienie wyboru: Oceniana oferta spełnia wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w treści SIWZ. Oferta uzyskała najwyższą ilość punktów obliczonych zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w SIWZ. Oferta najkorzystniejsza.
Ogłoszenie nr 5097 - 2017 z dnia 2017-01-10 r.
Grudziądz: Rozbudowa dróg gminnych nr 040157C i 040158C Ruda-Szynych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grudziądz, krajowy numer identyfikacyjny 871118626, ul. ul. Wybickiego  38, 86-300  Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 4511111, e-mail ug@grudziadz.ug.gov.pl, faks 56 4511132.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.grudziadz.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.bip.grudziadz.lo.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. Urzędzie Gminy Grudziądz w Biurze Obsługi Interesanta, hol główny (parter)
Adres:
Urząd Gminy Grudziądz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa dróg gminnych nr 040157C i 040158C Ruda-Szynych
Numer referencyjny: PLF.271.1.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie

II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Rozbudowa dróg gminnych nr 040157C i 040158C Ruda-Szynych Zakres prac rozbudowy dróg gminnych Nr 040157C i 040158C położonych w gminie Grudziądz, powiecie Grudziądzkim przebiega przez miejscowości: Ruda, Sztynwag, Gogolin oraz Szynych. Drogi te położone są w południowej części gminy Grudziądz w bliskim sąsiedztwie gminy - miasta Grudziądz. Przedmiotowy ciąg dróg Nr 040157C i 040158C łączy się od południa z drogą krajową 55 w miejscowości Ruda, przebiega pod obiektem autostradowym w km 100+463,47 Autostrady A-1, następnie przecina drogę powiatową Nr 1622C relacji Chełmno - Sztynwag i przebiegając nad Kanałem Głównym w km 5+925 dobiega do drogi powiatowej 1621C w miejscowości Szynych. Parametry techniczne: - Klasa techniczna - L, - Szerokość jezdni - przekrój jednojezdniowy dwu pasowy 2x (szerokość pasa ruchu - 2,75 m), - Kategoria ruchu - KR 2, - Prędkość projektowa: na terenie zabudowy - 40 km/h, - Prędkość projektowa: poza terenem zabudowanym - 50 km/h Początek przebudowy drogi gminnej założono na krawędzi nawierzchni bitumicznej zjazdu z drogi krajowej DK - 55 koniec na dowiązaniu do nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej Nr 1621C relacji Chełmno - Mniszek. Droga będzie wykonana z betonu asfaltowego. Jezdnia szerokości 5,50 m. Łączna długość dróg gminnych Nr 040157C i 040158C wynosi 3 928,32 m. Zjazdy gospodarcze oraz na pola uprawne szerokości od 4,0 do 6,0 m, skosy zjazdowe 1:1 lub łuki wyokrąglające o promieniu od 3 do 6 m. Na terenie pasa drogowego nawierzchnia zjazdów mineralno - bitumiczna od strony bez chodników i ścieżki rowerowej. Zjazd przez ścieżkę rowerową lub chodnik o nawierzchni zgodnej z chodnikiem lub ścieżką. Skrzyżowanie z drogami powiatowymi i gminnymi zaprojektowano o nawierzchni mineralno - bitumicznej, wyokrąglenie krawędzi łukami. Na terenie objętym inwestycją planowana jest przebudowa dwóch skrzyżowań z drogami powiatowymi w km 1+293,70, droga powiatowa 1622C relacji Chełmno - Sztynwag i w km 3 955,32 drogi gminnej. Skrzyżowanie z A-1 następuje bezkolizyjnie pod istniejącym obiektem. W km 3+062,00 występuje skrzyżowanie z kanałem głównym za pomocą istniejącego mostu drogowego. Projektuje się odseparowanie ruchu kołowego od pieszego i rowerowego poprzez zaprojektowanie kładki pieszo - rowerowej. Na odcinku od km 0+00 do km 1+50,00 planuje się: - po lewej stronie chodnik z kostki betonowej szerokości 2,0 m, - po prawej stronie ścieżkę rowerową 2,0 m. Na odcinku od km 1+50,00 do km 1+978,00 zaprojektowano ścieżkę rowerową po prawej stronie jezdni i za ścieżką rowerową chodnik szerokości 1,5 m. Po lewej stronie pobocze nieutwardzone szerokości 1,5 m, a za poboczem rowy odwadniające pas drogowy. Na odcinku od km 3+20,00 km do km 3928,32 m planuje się ścieżkę rowerową po prawej stronie szerokości 3,0 m. Po lewej stronie pobocze nieutwardzone szerokości 1,5 m, a za poboczem rowy odwadniające pas drogowy. Chodnik lub ścieżka pieszo rowerowa zlokalizowane bezpośrednio przy jezdni oddzielono od jezdni krawężnikiem betonowym wystającym. Między ścieżką, a chodnikiem w przypadku zaprojektowania po tej samej stronie oddzielono od jezdni krawężnikiem betonowym wystającym. W ciągu drogowym wykona się zatoki autobusowe wraz z peronami. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w projekcie budowlanym, SST, przedmiarach, kosztorysach, projektach wykonawczych, uzgodnieniach oraz w pozostałej dokumentacji będącej załącznikami do SIWZ W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania pozwolenia na użytkowanie przedmiotu umowy.

II.5) Główny kod CPV: 45233120-6

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Rozbudowa dróg gminnych nr 040157C i 040158C Ruda-Szynych do 30% wartości zamówienia podstawowego
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/09/2017

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie OC na kwotę minimum 2.000.000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał minimum 2 roboty budowlane polegającą na remoncie, modernizacji, budowie lub przebudowie drogi o wartości minimum 4.000.000,00 zł. oraz wykaże, że dysponuje a) 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w branży drogowej, b) 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w branży elektrycznej, c) 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w branży sanitarnej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS, Informacja z Krajowego Rejestru Karnego, Dokumenty dotyczące podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych,wykaz osób, Oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych, Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz ofertowy, Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 70 000.00 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2017-01-25 do godz. 09:00.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nrczas trwania etapu



Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60
okres gwarancji40

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nrczas trwania etapu



Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przewiduje się możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) wynikającym ze zmian przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) terminu wykonania umowy, o którym mowa w § 4 ust.1-2, za zgodą stron w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających zrealizowanie przedmiotu umowy w terminie przewidzianym umową, oraz których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć; siłę wyższą należy rozumieć jako zdarzenie zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia, o charakterze nagłym, niezależne od woli stron i działalności ludzkiej, b) wystąpienia przeszkód, utrudnień spowodowanych przez osoby trzecie, c) wystąpienia opóźnień, przeszkód, utrudnień spowodowanych przez Zamawiającego, d) dokonania w trakcie realizacji przedmiotu umowy zmian dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, e) konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, f) wykonywania robót uzupełniających, g) wystąpienia opóźnień wynikających z odmowy lub opóźnienia wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, h) wystąpienia opóźnień wynikających z konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu, lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy, i) wydania postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych, j) zmian spowodowanych nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, k) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych (w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów), l) wystąpienia warunków atmosferycznych, terenowych lub wodnych utrudniających wykonanie umowy, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez wykonawcę opóźnienie, w szczególności długotrwałe opady atmosferyczne, wysokie stany wód gruntowych, lokalne podtopienia, stany zagrożenia powodziowego. 3) wysokości wynagrodzenia z uwagi na ustawową zmianę stawki podatku VAT, 4) w przypadku zmiany okoliczności związanych z podwykonawstwem - w szczególności w przypadku zmiany podwykonawców, zrezygnowania z podwykonawców lub powierzenia części zamówienia podwykonawcom, 5) zmiany robót przewidzianych do wykonania w poszczególnych etapach, ustalonych w harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik do niniejszej umowy, jeżeli zmiany te nie będą miały wpływu na termin wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w §4 ust. 1. Zmiana harmonogramu rzeczowo – finansowego będzie się odbywała na wniosek Wykonawcy, który przedłoży Zamawiającemu zmieniony harmonogram rzeczowo-finansowy i pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 25/01/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
SIWZ+załączniki
Branża drogowa 1 Branża drogowa 2 Branża drogowa 3
Branża mostowa Branża elektryczna 1 Branża elektryczna 2
Branża tele-elektryczna  Geotechnika Branża wod-kan 1 Branża wod-kan 2 Branża wod-kan3_cz1 Branża wod-kan3_cz2
 Uzgodnienia Tabela elementów scalonych-KO


Ogłoszenie nr 8576 - 2017 z dnia 2017-01-16 r.
Grudziądz:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 5097 - 2017
Data: 10/01/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Grudziądz, Krajowy numer identyfikacyjny 871118626, ul. ul. Wybickiego  38, 86-300  Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 4511111, e-mail ug@grudziadz.ug.gov.pl, faks 56 4511132.
Adres strony internetowej (url): www.bip.grudziadz.lo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest: Rozbudowa dróg gminnych nr 040157C i 040158C Ruda-Szynych Zakres prac rozbudowy dróg gminnych Nr 040157C i 040158C położonych w gminie Grudziądz, powiecie Grudziądzkim przebiega przez miejscowości: Ruda, Sztynwag, Gogolin oraz Szynych. Drogi te położone są w południowej części gminy Grudziądz w bliskim sąsiedztwie gminy - miasta Grudziądz. Przedmiotowy ciąg dróg Nr 040157C i 040158C łączy się od południa z drogą krajową 55 w miejscowości Ruda, przebiega pod obiektem autostradowym w km 100+463,47 Autostrady A-1, następnie przecina drogę powiatową Nr 1622C relacji Chełmno - Sztynwag i przebiegając nad Kanałem Głównym w km 5+925 dobiega do drogi powiatowej 1621C w miejscowości Szynych. Parametry techniczne: - Klasa techniczna - L, - Szerokość jezdni - przekrój jednojezdniowy dwu pasowy 2x (szerokość pasa ruchu - 2,75 m), - Kategoria ruchu - KR 2, - Prędkość projektowa: na terenie zabudowy - 40 km/h, - Prędkość projektowa: poza terenem zabudowanym - 50 km/h Początek przebudowy drogi gminnej założono na krawędzi nawierzchni bitumicznej zjazdu z drogi krajowej DK - 55 koniec na dowiązaniu do nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej Nr 1621C relacji Chełmno - Mniszek. Droga będzie wykonana z betonu asfaltowego. Jezdnia szerokości 5,50 m. Łączna długość dróg gminnych Nr 040157C i 040158C wynosi 3 928,32 m. Zjazdy gospodarcze oraz na pola uprawne szerokości od 4,0 do 6,0 m, skosy zjazdowe 1:1 lub łuki wyokrąglające o promieniu od 3 do 6 m. Na terenie pasa drogowego nawierzchnia zjazdów mineralno - bitumiczna od strony bez chodników i ścieżki rowerowej. Zjazd przez ścieżkę rowerową lub chodnik o nawierzchni zgodnej z chodnikiem lub ścieżką. Skrzyżowanie z drogami powiatowymi i gminnymi zaprojektowano o nawierzchni mineralno - bitumicznej, wyokrąglenie krawędzi łukami. Na terenie objętym inwestycją planowana jest przebudowa dwóch skrzyżowań z drogami powiatowymi w km 1+293,70, droga powiatowa 1622C relacji Chełmno - Sztynwag i w km 3 955,32 drogi gminnej. Skrzyżowanie z A-1 następuje bezkolizyjnie pod istniejącym obiektem. W km 3+062,00 występuje skrzyżowanie z kanałem głównym za pomocą istniejącego mostu drogowego. Projektuje się odseparowanie ruchu kołowego od pieszego i rowerowego poprzez zaprojektowanie kładki pieszo - rowerowej. Na odcinku od km 0+00 do km 1+50,00 planuje się: - po lewej stronie chodnik z kostki betonowej szerokości 2,0 m, - po prawej stronie ścieżkę rowerową 2,0 m. Na odcinku od km 1+50,00 do km 1+978,00 zaprojektowano ścieżkę rowerową po prawej stronie jezdni i za ścieżką rowerową chodnik szerokości 1,5 m. Po lewej stronie pobocze nieutwardzone szerokości 1,5 m, a za poboczem rowy odwadniające pas drogowy. Na odcinku od km 3+20,00 km do km 3928,32 m planuje się ścieżkę rowerową po prawej stronie szerokości 3,0 m. Po lewej stronie pobocze nieutwardzone szerokości 1,5 m, a za poboczem rowy odwadniające pas drogowy. Chodnik lub ścieżka pieszo rowerowa zlokalizowane bezpośrednio przy jezdni oddzielono od jezdni krawężnikiem betonowym wystającym. Między ścieżką, a chodnikiem w przypadku zaprojektowania po tej samej stronie oddzielono od jezdni krawężnikiem betonowym wystającym. W ciągu drogowym wykona się zatoki autobusowe wraz z peronami. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w projekcie budowlanym, SST, przedmiarach, kosztorysach, projektach wykonawczych, uzgodnieniach oraz w pozostałej dokumentacji będącej załącznikami do SIWZ W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania pozwolenia na użytkowanie przedmiotu umowy.
W ogłoszeniu powinno być: Rozbudowa dróg gminnych nr 040157C i 040158C Ruda-Szynych Zakres prac rozbudowy dróg gminnych Nr 040157C i 040158C położonych w gminie Grudziądz, powiecie Grudziądzkim przebiega przez miejscowości: Ruda, Sztynwag, Gogolin oraz Szynych. Drogi te położone są w południowej części gminy Grudziądz w bliskim sąsiedztwie gminy - miasta Grudziądz. Przedmiotowy ciąg dróg Nr 040157C i 040158C łączy się od południa z drogą krajową 55 w miejscowości Ruda, przebiega pod obiektem autostradowym w km 100+463,47 Autostrady A-1, następnie przecina drogę powiatową Nr 1622C relacji Chełmno - Sztynwag i przebiegając nad Kanałem Głównym w km 5+925 dobiega do drogi powiatowej 1621C w miejscowości Szynych. Parametry techniczne: - Klasa techniczna - L, - Szerokość jezdni - przekrój jednojezdniowy dwu pasowy 2x (szerokość pasa ruchu - 2,75 m), - Kategoria ruchu - KR 2, - Prędkość projektowa: na terenie zabudowy - 40 km/h, - Prędkość projektowa: poza terenem zabudowanym - 50 km/h Początek przebudowy drogi gminnej założono na krawędzi nawierzchni bitumicznej zjazdu z drogi krajowej DK - 55 koniec na dowiązaniu do nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej Nr 1621C relacji Chełmno - Mniszek. Droga będzie wykonana z betonu asfaltowego. Jezdnia szerokości 5,50 m. Łączna długość dróg gminnych Nr 040157C i 040158C wynosi 3 928,32 m. Zjazdy gospodarcze oraz na pola uprawne szerokości od 4,0 do 6,0 m, skosy zjazdowe 1:1 lub łuki wyokrąglające o promieniu od 3 do 6 m. Na terenie pasa drogowego nawierzchnia zjazdów mineralno - bitumiczna od strony bez chodników i ścieżki rowerowej. Zjazd przez ścieżkę rowerową lub chodnik o nawierzchni zgodnej z chodnikiem lub ścieżką. Skrzyżowanie z drogami powiatowymi i gminnymi zaprojektowano o nawierzchni mineralno - bitumicznej, wyokrąglenie krawędzi łukami. Na terenie objętym inwestycją planowana jest przebudowa dwóch skrzyżowań z drogami powiatowymi w km 1+293,70, droga powiatowa 1622C relacji Chełmno - Sztynwag i w km 3 955,32 drogi gminnej. Skrzyżowanie z A-1 następuje bezkolizyjnie pod istniejącym obiektem. W km 3+062,00 występuje skrzyżowanie z kanałem głównym za pomocą istniejącego mostu drogowego. Projektuje się odseparowanie ruchu kołowego od pieszego i rowerowego poprzez zaprojektowanie kładki pieszo - rowerowej. Na odcinku od km 0+00 do km 1+50,00 planuje się: - po lewej stronie chodnik z kostki betonowej szerokości 2,0 m, - po prawej stronie ścieżkę rowerową 2,0 m. Na odcinku od km 1+50,00 do km 1+978,00 zaprojektowano ścieżkę rowerową po prawej stronie jezdni i za ścieżką rowerową chodnik szerokości 1,5 m. Po lewej stronie pobocze nieutwardzone szerokości 1,5 m, a za poboczem rowy odwadniające pas drogowy. Na odcinku od km 3+20,00 km do km 3928,32 m planuje się ścieżkę rowerową po prawej stronie szerokości 3,0 m. Po lewej stronie pobocze nieutwardzone szerokości 1,5 m, a za poboczem rowy odwadniające pas drogowy. Chodnik lub ścieżka pieszo rowerowa zlokalizowane bezpośrednio przy jezdni oddzielono od jezdni krawężnikiem betonowym wystającym. Między ścieżką, a chodnikiem w przypadku zaprojektowania po tej samej stronie oddzielono od jezdni krawężnikiem betonowym wystającym. W ciągu drogowym wykona się zatoki autobusowe wraz z peronami. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w projekcie budowlanym, SST, przedmiarach, kosztorysach, projektach wykonawczych, uzgodnieniach oraz w pozostałej dokumentacji będącej załącznikami do SIWZ W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania pozwolenia na użytkowanie przedmiotu umowy. Zamawiający dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w przypadku wskazania w dokumentacji projektowej lub STWIORB norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w dokumentacji (spełniających wymagania podane w projektach budowlanych, wykonawczych oraz STWiORB). Wykonawca, który na etapie realizacji robót budowlanych, powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 7)
W ogłoszeniu jest: Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Rozbudowa dróg gminnych nr 040157C i 040158C Ruda-Szynych do 30% wartości zamówienia podstawowego
W ogłoszeniu powinno być: Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.1)
W ogłoszeniu jest: Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Informacje dodatkowe
W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.2)
W ogłoszeniu jest: Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie OC na kwotę minimum 2.000.000,00 zł. Informacje dodatkowe
W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3)
W ogłoszeniu jest: Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał minimum 2 roboty budowlane polegającą na remoncie, modernizacji, budowie lub przebudowie drogi o wartości minimum 4.000.000,00 zł. oraz wykaże, że dysponuje a) 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w branży drogowej, b) 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w branży elektrycznej, c) 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w branży sanitarnej. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak Informacje dodatkowe:
W ogłoszeniu powinno być: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia, to taki który: a) wykaże się doświadczeniem, tj. wykonał w sposób należyty, zgodnie z prawem budowlanym i który prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane polegającą na remoncie, modernizacji, budowie lub przebudowie drogi o wartości minimum 4.000.000,00 zł brutto każda; b) dysponuje lub będzie dysponował osobami, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń: 1) w specjalności inżynieryjnej drogowej – 1 osoba; 2) w specjalności inżynieryjnej mostowej – 1 osoba; 3) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych – 1 osoba; 4) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – 1 osoba; Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.) lub ważne odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22.12.2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016, poz. 65). Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak Informacje dodatkowe:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS, Informacja z Krajowego Rejestru Karnego, Dokumenty dotyczące podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy
W ogłoszeniu powinno być: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Dokumenty dotyczące podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, tj. aktualne na dzień składania ofert: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1)
W ogłoszeniu jest: Wykaz robót budowlanych,wykaz osób, Oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych, Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
W ogłoszeniu powinno być: Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Oświadczenie na temat kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 7)
W ogłoszeniu jest: Formularz ofertowy, Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym
W ogłoszeniu powinno być: Formularz ofertowy, Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2)
W ogłoszeniu jest: Zamawiający żąda wniesienia wadium: tak, Informacja na temat wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 70 000.00 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2017-01-25 do godz. 09:00.
W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający żąda wniesienia wadium: tak, Informacja na temat wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 70 000.00 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2017-01-27 do godz. 09:00.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 25/01/2017, godzina: 09:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 27/01/2017, godzina: 09:00

SIWZ - aktualizacja 16.01.2017
Powiadomienie o zmianach treści SIWZ
Poprawiony Załącznik 5 Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom
Poprawiony Załącznik 8 Wykaz osób
Poprawiony Załącznik 9 Oświadczenie na temat kwalifikacji zawodowych Wykonawcy
Odpowiedź nr 1
Odpowiedź nr 2 Odpowiedź nr 3 Odpowiedź nr 4 Odpowiedź nr 5 Odpowiedź nr 6 Odpowiedź nr 7 Odpowiedź nr 8 Odpowiedź nr 9 Odpowiedź nr 10 Odpowiedź nr 11
D.05.03.13a Nawierzchnia z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA D-05.03.26 ZABEZPIECZENIE GEOSIATKĄ NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH D-07.02.02 .sst znak aktywny z radarem Drzewa do wycinki Konstrukcja
Plan sytuacyjny Profil podłużny Przekroje konstrukcyjne aktualizacja Tabela robót ziemnych sst_D_04.02.01. Umowa Energa-Operator
zestawienie przepustów do wykonania ZRID

Ogłoszenie nr 11532 - 2017 z dnia 2017-01-20 r.
Grudziądz:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 5097 - 2017
Data: 10/01/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Grudziądz, Krajowy numer identyfikacyjny 871118626, ul. ul. Wybickiego  38, 86-300  Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 4511111, e-mail ug@grudziadz.ug.gov.pl, faks 56 4511132.
Adres strony internetowej (url): www.bip.grudziadz.lo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 2.3)
W ogłoszeniu jest: Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) nie
W ogłoszeniu powinno być: Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Tak

Powiadomienie nr 2 o zmianach treści SIWZ
SIWZ - aktualizacja 20.01.2017
Monitoring wizyjny
Przekroje poprzeczne

Odpowiedź nr 12  Odpowiedź nr 13

Odpowiedź nr 14 Odpowiedź nr 15

Odpowiedź nr 16

Informacja z otwarcia ofert

Wyniki postępowania

Załączniki

ZRID zip, 8.56 MB

Powiadom znajomego